2015/01/06

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Platform Hikers

Tak, Wasz ulubiony dział wraca na bloga. Skoro już mój kryzys twórczy przeminął i udzielam się regularnie to uznałem, że czas powoli przywrócić wszystkie blogowe działy (z pomocą upierdliwej Magdy, która skończy bardzo źle jeśli nie będzie brała udziału we wszystkich potyczkach od teraz ;)). Nie chciałem dodawać samej ankiety ze styczniowymi Hot Buys'ami, bo to byłoby dziwne. Poza tym miałem już zapisaną stylizację Klaudii do jednej z październikowych (jak ten czas szybko leci...) potyczek i nie chciałem, żeby się zmarnowała, dlatego też zrobiłem jakiś tam outfit i pierwsze wydanie HBP w tym roku możecie zobaczyć już dziś :)

Same buty mi się jednocześnie podobają i nie podobają. Może gdyby nie były na szpilce bardziej przypadłyby mi do gustu... Chociaż w dobrze skomponowanej stylizacji wyglądają super, więc to chyba zależy od tego jak się je wykorzysta. A Wy co sądzicie? Macie je w swoich szafach?


Nasze stylizacje:

Mój jedyny pomysł na te buty był taki, by połączyć je z tą zimową kurtką. Wyglądało to całkiem spoko, więc zabrałem się za dobieranie reszty. Wyszło raczej street'owo. Początkowo zestaw miał być utrzymany w bieli, szarościach i czerni, ale buszując w torebkach znalazłem tę z czerwonymi ustami od Sonii Rykiel i uznałem, że będzie fajnie pasować do czerwonej szminki na ustach Henedy. No i to chyba cała historia xd

Klaudia zestawiła grafitową pasiastą marynarkę ze spodniami w deseń pepitki i bluzką z przezroczystymi elementami. Całość ożywia czarna torebka z kolorowymi kamyczkami i złotymi zdobieniami. Na nogach kladii są oczywiście bohaterki dzisiejszego wydania potyczek. Bałagan na głowie, ręka w kieszeni oraz luźne elementy stylizacji sprawiają, że stylizacja nie jest zupełnie elegancka (co ja wypisuję, ugh xd?). Trzeba przyznać, że cały set robi wrażenie, a połączenie wzorów jest zdecydowanie trafione, o. 

Ankieta (zaraz będę szukać hasła do polldaddy, bo już nie pamiętam xd):

I teraz druga ankieta, dotycząca styczniowych Hot Buys'ów, z którymi się zmierzymy. Przypominam, że możecie oddać głos na czterech swoich faworytów, to tyle c:
 Ankieta:

Do dzieła :D

Czas na wyniki:
 i
Dzięki Waszym głosom w styczniowych potyczkach pojawią się: plastikowy płaszcz, szary sweter, przezroczysta mini i plastikowe obcasy. Wyczekujcie kolejnego posta z serii ^^!

36 komentarzy:

  1. plastikowe buty i plastikowy płaszcz!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje bardzo ładne, powstrzymam się od głosu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają jakby miały krzywą podeszwę, albo jakby doll stała na piętach XD obie stylizacje świetne, nie wiem na którą zagłosować.
    W ankiecie wybrałam torebkę i płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie ładne, jakos nie potrafię sie zdecydować, a w drugiej ankiecie zagłosowałam na plastikowy płaszcz (czekam na mega stylki z nim! :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te buty i je lubię. Bardziej podoba mi się Twoja stylizacja. Wszystko fajnie wygląda, dobrze,że dodałaś czerwień.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie jakies dziwnie zdeformowane te buty xD Stylki fajne, zagłosowałam w obydwu ankietach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tych butów i nie żałuję.
    Obie stylizacje są ładne jeszcze nie wiem na kogo zagłosować:)
    Czekam na stylizacje z plastikowym płaszczem :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam buty, polubiłam je po tym, jak dowiedziałam się, po ile chodzą w bazarze... głos leci do Adama, kocham sposób, w jaki łączysz tą koszulę z innymi rzeczami ♥ w ankiecie zagłosowałam na plastikowy płaszcz, czerwone obcasy i szary sweter.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje świetne, jednak ja zdecydowałam się oddać głos na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na Adama, fajnie torebka wygląda :-)
    Moje propozycje to plastikowy płaszcz, plastikowe obcasy, szary sweter i przeźroczysta mini.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oddałam głosu bo obie są fantastyczne. ._.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona i fioletowa sukienka, plastikowe obcasy i szary kapelusz.
    Butów nie mamy (nawet nie wiedziałyśmy, że takie były xD), ale według nas są fajne.
    Stylki są super, obie mega fajne, ale po dłuższym namyśle głos leci na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosy oddane, już się nie mogę doczekać kolejnych potyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje są bardzo świetne i nie oddam głosu, bo trudny wybór. A jeśli chodzi o HB, to zagłosowałem na plastikowe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty zainteresowały mnie w zapowiedzi, miałam je kupić, ale chyba zapomniałam. :p Obie stylizacje są rewelacyjne, nie potrafię się zdecydować. U Adama strasznie podoba mi się dobór torebki i szminki, a u Klaudii połączenie wzorów. Sama nie wiem. W drugiej ankiecie zagłosowałam m.in. na płaszcz, jest świetny i musi się tu pojawić. c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos na Klaudię. A w ankiecie zagłosowałem na plastikowy płaszcz i prostokątną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że ten dział wraca! Lubię go :)
    Obie stylizacje super, jednakże Kladia bije na głowę i ona ma mój głos.
    W ankiecie z Hot Buysami także zagłosowałam, aczkolwiek nie zdradzę na co.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wybrałam spódniczkę, płaszcz i sweter :)
    stylizacje obie rewelacyjne, ale u Klaudii zmieniłabym torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje są fenomenalne :) Jednakże głos oddaję na Klaudię, mam słabość do jej stylizacji :)
    Mój głos ma także plastikowy płaszcz i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje są genialne i bardzo mi się podobają, ale ostatecznie głos oddaję na Klaudię. W drugiej ankiecie również oddałam głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że to wraca! Na nikogo nie będę głosować, trudny wybór. A w ankiecie zagłosowałam na sweter i płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kupiłam ich, bo coś mi w nich nie pasowało. Stylizacje świetne, jednak tym razem minimalnie lepsza (jak dla mnie) była Klaudia. Głos na nią c:
    Zagłosowałam w styczniowych, czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I don't understand much, but I love these outfits, amazing job!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne stylizacji, ale to praca Klaudii mnie zachwyciła :)
    Zagłosowałem na sweter i płaszcz, bo wyglądają fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Głos na Adama, świetna stylizacja!
    Plastki.<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Głos na Klaudię, ale Adam też super. Zagłosowałam na sweterek, płaszczyk, buty i spódniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie Klaudia. Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie stylizacje są mega. Klaudia ma przepiękne spodnie *.* Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  29. Obydwie stylizacje są ciekawe. Waham się na kogo zagłosować. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne stylizacje! Nie głosuję, bo nie mogę się zdecydować. C:

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się obie, ale buty to już niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. EDIT: Świetnie w sumie, wszystkie rzeczy na które głosowałam są :) Czekam na butki!

    OdpowiedzUsuń
  33. swój głos oddałam na Adama, teraz tak patrzę, że tamten komentarz jednak się nie opublikował :p oba looki są świetne, każdy ma w sobie to cos, jednakże bardziej urzekł mnie ten pierwszy, między innymi ze względu na połączenia kolorystyczne.

    głosowałam na plastikowy płaszczyki i kapelusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Zacięta walka, głosowałam na Hendę.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  35. Obydwie stylki są super,ale głos na Klaudie :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń