2015/01/04

I wanna mean something to somebody else

Z tym topem było ciężko :s Nie chciałem zrobić czegoś w czerni i srebrze, bo wyszło by tak nuudno. Myślałem o czymś street'owym, ale jakoś nie bardzo mi się widziała ta kokarda w całej koncepcji. Chciałem coś carno-białego z dodatkiem złota (żeby gdzieś upchnąć to piórko z Chanel), ale też mi jakoś nie bardzo szło. I po kilku godzinach przemyśleń i durnych rozmów z Magdą na gg wpadłem na coś takiego xd I liczę, że Wam się spodoba, bo ja jestem zadowolony (skromniś ;')).


Top - Hot Hot Buys | Spódnica - Archive | Torebka - Dolce & Gabbana | Platformy - Bonjour Bizou + Decade Of The Teens | Pasek - It Girls


32 komentarze:

  1. Według mnie jest bardzo ładnie. Ten top to jeden z lepszych HHB 2014 (och, jak to brzmi!) Ale ciężko go wykorzystać... Tobie wyszło- wcale nie jest nudno! Dla mnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, te wzory na spódnicy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, trzeba przyznać, że nie poszedłeś na łatwiznę, bo zazwyczaj widzi się ten top łączony z czarną spudnicą, czy sukienką. jest ciekawie i oryginalnie, mi się podoba bardzo :D ja to na swoją stylizację z tym świetnym, satynowym topem wpadłam w przeciągu jakiś pięciu minut, co jest na prawdę rekordowym czasem dla mnie, bo zazwyczaj siedzę na prawdę długo nad wymyśleniem jakiegoś zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie poszedłeś na łatwiznę, bo stylizacja jest niesamowita, każdy detal mi sie w niej podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ci wyszło :) Dobrze, że są te kolorowe akcenty na ustach i na spódniczce,

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest! Ta spódnica ożywiła całą stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie top sie bardzo podoba i już zrobiłam z nim stylizacje :) Twoja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten top, i nic nie mogę z nim wykombinować:s
    Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja. Podoba mi się kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie, spodnica swietnie wyglada z tym topem, a dodatki to podkreslaja. Fajnie, ze doll ma podobny odcien szminki do wzorow na spodniczce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo podoba! Świetnie dobrałeś dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, top jest trudny do wykorzystania ale fajnie tutaj go użyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko kochana, stylizacja jest cudowna! Strasznie mi się podoba ta spódnica, świetnie uzupełniłeś ją paskiem. Fajnie, że ma czarne elementy, w ten sposób bluzka ładnie się z nią zgrała. Ach, no i plus za usta. :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło fajnie i oryginalnie.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie, spódnica ożywia cały zestaw. Świetnie wyglądają tu również czerwone usta. c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Top mi się podoba, ale nie zdążyłam go kupić. Fajny zestaw, kolorki cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do tej torebki, ale bez niej byłoby nudno, ale cały set jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty i doskonałe połączenie bluzki ze spódnicą :> Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  19. No jak na taką długą walkę to jest super! :) Też kupiłem tą sukienkę, ale za ch*ja nie wiem jak ją wykorzystać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra z tą sukienką to nieważne, dopiero wstałem xd Myślałem, że to dół takiej jednej sukienki, która była w Callie's Picks xd

      Usuń
  20. Ładne wykorzystanie tego topu, cieszę się, że jest kolorowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! Spódniczka sprawia, że stylizacja nie jest nudna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. ej, wyszło naprawdę nieźle a tak marudziłeś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie fajna, kolorowa stylizacja z tym topem!

    OdpowiedzUsuń
  24. szalenie mi się podoba, głównie dzięki butom, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, tak kolorowo i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyszła. Spódnica sprawia, ze nie jest nudna

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest genialna <3

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń