2015/01/27

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu na listę trafiają marcelq, Marysia...xd i _Carolciaaa. Gratuluję, już od przyszłego tygodnia będziecie brani pod uwagę podczas wszystkich atrakcji dla osób z listy. Dodatkowo zdradzę Wam, że planuję kolejną niespodziankę dla wszystkich najaktywniejszych komentatorów w drugim tygodniu lutego, kiedy wrócę znad morza, więc bądźcie aktywni i wyczekujcie ^^

Nagrody za poprzedni tydzień:
T-shirt Chanel - CudneOczka
T-shirt G. Valli - palinkaa1997
Kremowa spódniczka -nivea11
Transparentny top - Punkkokoo
Wiązany top - DivaMia4Ever
Kremowe futro - MadmoisaselleOla
Sandałki na obcasie - Weronikao99
Kwadratowa torebka - Juliette116
Prostokątna kopertówka - kreda2
Spodnie z baskinką - ojtyja

Nagrody już są wystawione dla Was w bazarku, gratuluję :)
Jeśli chodzi o wybór osoby, która wygrała futro to było naprawdę ciężko, ale przejrzałem komentarze z ostatniego tygodnia oraz ich treść i jakoś udało mi się wybrać, mam nadzieję, że nikt nie poczuje się pokrzywdzony, czeka nas jeszcze mnóstwo innych, świetnych nagród :D

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Ponieważ nie chcę nagradzać osoby, która wygrała futro podwójnie to postanowiłem, że tytuł komentatora przyznam osobie, której komentarze często pojawiają się na blogu jako pierwsze i która komentuje regularnie. Komentatorem tego tygodnia zostaje więc Melolitka, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)
 
PS. Chciałbym też, żebyście nie zniechęcali się do komentowania - wiem, że teraz jest Was więcej i dana osoba dostaje nagrodę rzadziej niż jeszcze jakiś czas temu, ale postaram się to jakoś wynagrodzić - między innymi w lutym :)

33 komentarze:

  1. Dziękuję! Ta torebeczka urzekła mnie od pierwszego wejrzenia. Gratuluję pozostałym i zg się.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za przyznanie nagrody za komentatora tygodnia, z tych rzeczy nie mam sukienki i bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim pozostałym! :D
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! :D
    zgłaszam się w tym tygodniu, interesuje mnie szczególnie futerko i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :D Haha nie moge się doczekać co to za niespodzianka, miłego wyjazdu ;) Zg się na ten tydzień, niczego tak nie pragnę jak tego zegarka :o <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wam :)) Mnie interesuje spodnuczka, jest super :D Zgłaszam się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję! :-)
    Mam futerko, wybredna nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje!
    W tym tygodniu interesuje mnie spódniczka :)
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i gratuluję innym!:)
    Z rzeczy mam futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :) Heh, ja znowu nie mam szczęścia :D Zgłaszam się, w tym tygodniu szczególnie zależy mi na zegarku lub na koszulce. maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :)
    Zgłaszam się, najbardziej chciałabym futerko lub spódniczkę.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Zgłaszam się, dam się zabić za T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, mam spódniczkę. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  14. :o Nie spodziewałam się, dziękuję serdecznie! ♥
    Powodzenia w tym tygodniu, również ze świetnymi nagrodami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje wszystkim i cieszę się, że trafiłam z powrotem na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulujemy ;)
    Rzeczywiscie teraz macie wiecej komentatorow, ale to dobrze i wcale to nie znaczy, ze zawsze musi byc mnostwo nagrod xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje bardzo i gratuluje pozostałym!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale miło, dzięki za wyróżnienie. :)
    Z kolejnego tygodnia mam spódnicę Le, a marzy mi się zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  19. O chuj niczego nie wygrałem, haha XD
    Gratuluję wygranym i oczywiście się zgładzam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. graty!
    zglaszam sie,mam spodniczke
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki ♥ Zgłaszam się, proszę o sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wyjazdu. Ja mam ferie na początku lutego, więc też wybywam.
    Nie ukrywam, ze najbardziej chciałabym spódnicę.
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulejszyn.
    Marzy mi się półnagi chłopak z dużą ilością książek na głowię, hahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję i gratuluję reszcie ;)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje. ^^
    Zgłaszam się, mam zegarek a chciałabym spódniczkę, futerko lub koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. Niczego nie mam, a marzę o spódniczce. Trochę mnie bawi postscriptum - wygląda to tak, jakbyś przepraszał za to, że dostajemy jakiekolwiek nagrody, a to przecież to my powinniśmy dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Congrats!!

    I love the tee! :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za nagrodę! :D
    Z nagród to mam tylko zegarek, a chciałabym bluzkę lub futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wszystkim i zgłaszam się :) Nie mam nic, chociaż marzy mi się ta spódniczka <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń