2015/04/20

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Vinyl Bouquet Coat

 Wyniki poprzednich potyczek znajdziecie TU :)
Kwietniowe potyczki zaczynamy dość późno, dlatego w przeciągu następnych dwóch tygodni możecie spodziewać się sporej ilości postów z tej serii c: Na pierwszy ogień w kwietniu poszedł plastikowy, przezroczysty płaszcz w kwiatowy wzór. Jak wszystkie Hot Buys'y w tym miesiącu, jest inspirowany projektem Diora. Mnie się osobiście bardzo podoba, ale nie mam na niego zbyt wiele pomysłów, ciężko jest cokolwiek do niego dobrać - przez jego transparentność i wzory. A Wy co o nim sądzicie? Znajduje się już w Waszych szafach?
Nasze zestawy (ugh, nie znoszę tak dzielić obrazka, kiedy się nie mieszczą w jednym rzędzie :/):


Postanowiłem dobrać do tego płaszcza coś jasnego pod spód - wypadło na szarną, asymetryczną sukienkę. Dodatki są w sumie eleganckie, choć cały zestaw chciałem utrzymać w ulicznym klimacie. Srebro, grafit i czerń to kolory przewodnie w mojej stylizacji.

Klaudia postawiła na czerń i skórę. Do płaszcza dobrała drugi, dłuższy i skórzany, ze złotymi elementami. Dodatki są bardziej delikatne i nie przytłaczają stylizacji - złote sandałki, drobny zegarek, cienka bransoletka i elegancki naszyjnik ciekawie dopełniają bazę tego zestawu.

Yukimi połączyła srebro ze złotem i biel z czernią. Całość wydaje się bardzo szykowna i lekka zarazem. Fantazyjna sukienka z frędzlami wygląda intrygująco w połączeniu z plastikowym płaszczem, perłami, piaskowymi sandałkami i oryginalną torebką w kształcie sześcianu, z zamkniętą w środku różą.

Stylizacja Marysi łączy w sobie dwa kolory - grafitowy i lawendowy. Cekinowy top, kraciasta spódnica i kwiecisty płaszcz tworzą razem nietuzinkowy zestaw uzupełniony srebrną biżuterią, prostymi czółenkami oraz kopertówką z kryształkami.

Nicole jako jedyna zdecydowała się na mocne barwy, oprócz czerni i szarości w stroju występuje neonowy niebieski i purpurowy. Do płaszcza dobrany został zabudowany top i ołówkowa spódnica w kolorze włosów. Dodatki to w połowie transparentne szpilki, futurystyczne okulary i czarny zegarek.

Ankieta:


35 komentarzy:

  1. Stylizacja Klaudii mnie zauroczyła, głosuję na nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Adam :* Bezbłędna i obłędna <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na nikogo nie głosuję. Jak mogliście zrobić takie piękne stylizacje XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się praca Yukimi i Marysi. Płaszcz bardzo mi się podoba i mam go już w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten płaszcz ;) Co do stylizacji to wszystkie są świetne lecz mój głos leci do Yukimi

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz osobiście nie podoba mi się ale tak to ok
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Marysi, ale inne stylizacje też są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie głosuję na nikogo, nikt mnie nie przekonuję. Płaszcz natomiast mam w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia i Yukimi najlepiej, głosuję na Klaudię :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Heneda, Yukimi i Kotka - świetne stylizacje! Outfity mi się tak bardzo podobają, że powstrzymuję się od głosu! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, pierwszy raz podobają mi się wszystkie! Nie mam serca zagłosować. :_: Płaszcza nie mam, bo mi kasy szkoda. xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos na Adama, chociaż wszystkie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na Adama, a na Marysię z telefonu, serio nie mogę się zdecydować pomiędzy nimi, te stylizacje są obłędne! c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram Adama :p A tak a propo Adama, to w opisie swojej stylizacji napisałeś, że do sukienki dobrałeś szarą sukienkę xD Chyba chodziło o płaszcz xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Waham się między Klaudią a Yukimi, jednak głos na Yukimi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są ładne, ale tym razem waham się nad Yukimi i Kotka888MxD. U Yukimi jest bardzo ciekawie, u Kotka888MxD tak elegancko i też ładne.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosu nie oddam, nie umiem wybrać, świetne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uff tough decision between Heneda and Kotka! After a long thought I decided to vote for Heneda. There isn't any pop of colour but looks so different original and cool with that turbant and the asymetric dress!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie planuję jego zakupu, głosuję na Yukimi.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 pierwsze miazga, 4 śliczna, a 5 mi sie nie podoba :C musze sama kupic ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszcz jest ciekawy, aczkolwiek tak jak mówisz ciężki. Nie wiem, czy go kupię, zwłaszcza, że pojawiła się dzisiaj nowa kolekcja... ;)
    Twoja stylizacja jest ciekawa, ale przeszkadza mi to coś na głowie i to przedłużenie sukienki.
    Stylizacja Klaudii jest świetna, podoba mi się, jak wykorzystała ten płaszcz.
    Moja osobista zwyciężczyni dzisiejszych Potyczek to Yukimi. To, z jaką lekkością wszystko się łączy, jest niesamowite. Zakochałam się w tym zestawieniu, nie mogę oderwać od niego oczu...
    Stylizacja Marysii jest ciekawa, lecz coś mi tutaj nie gra. Rozumiem, łącznie wzorów: kwiaty, kratka, ale według mnie tutaj nie wygląda to najllepiej.
    Ostatni zestaw... gdyby nie purpurowe dodarki i te włosy (znów...) to zapwiadałoby się niezwykle obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Głos na Klaudię, choć też bardzo podoba mi się stylka Yukimi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężki wybór bo podobają mi się trzy pierwsze.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  24. trudny wybór, ale chyba wiem na kogo zaglosuje :)
    stylizacja nikiwi byłaby naprawdę fajna, ale dopasowywanie koloru włosów do ubrań...
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  25. Yukimi, uwielbiam!
    Bardzo podoba mi się też pomysł Adama (może z wyjątkiem turbanu), a najmniej do gustu mi przypadła, przez różowe elementy, stylizacja Nikiwi;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Plaszcz jes swietny. Fakt, ze jest transparetny to jego plus, bo 'dopasowuje' sie do stylek, ale nie zmienia to faktu, ze ciezko do niego cos dobrac.
    Stylki nas powalily. Twoja i Marysi sa swietne, stylowe i z klimatem. Stylki Yukimi i Klaudii... Geniusz! Od razu przykuly nasz wzork, maja w sobie to cos. Glosik leci na dziewczyny, z telefonu i tabletu ;)
    Stylka Nicole nam sie niezbyt podoba. Jakos nam sie calosc gryzie xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne stylizacje, choć płaszcz mi się wcale nie podoba. Wszystkie stylizacje świetne, leczy wybieram stylizację Klaudii!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Yukimi zdecydowanie. Ta stylka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Yukimi i Klaudia stworzyły piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  30. super stylizacje, najbardziej podobaja mi się trzy pierwsze, mój głos powędruje do którejś z nich. a jeżeli chodzi o narzutkę to jest bardzo ładna, ale myślę, że w mojej szafie okaże się raczej niepraktyczna, toteż raczej nie skuszę się na jej zakup, ale w sumie jeszcze to przemyślę ;p

    OdpowiedzUsuń