2015/04/07

Nothing's ever what it is

Już jestem, kilka dni bez wi-fi dobrze mi zrobiło xd 
Jutro dam loterię, którą spoileruję zdecydowanie zbyt często 8) 
Jak tam święta Wam minęły?

 Sukienka - No Name ( Fudge?) | Torebka - Chanel | Sandałki - Young Hollywood | Przypinka - Limited Edition | Bielizna - Bonjour Bizou + Rio | Okulary - Chanel | Chusta - Limited Edition

Zobaczyłem tę sukienkę w szafie i uznałem, że jest tak dziwna i brzydka, że aż coś z nią zrobię (logika). Jestem ciekaw Waszych opinii :)



37 komentarzy:

  1. Genialna, znowu jedna z Twoich lepszych ever. Jak ty to robisz? =(
    A sukienka jest cudowna i po raz pierwszy ją widzę =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna, dobrze że dodałeś tę chustę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest dziwna, ale ma w sobie coś niesamowitego. Zazdroszczę chusty, ale jak ją widzę w bazarze to mi serce krwawi... portfel zresztą też.
    Rewelacyjna stylizacja :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka dziwna? ciekawa? nwm xD Aczkolwiek Heneda wygląda w niej bosko i jeszcze dobrałeś idealnie tę opaskę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :3
    Zmieniłabym torebkę, ta dla mnie wydaje się za 'ciężka' do reszty

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mi się podoba. Sukienka jest ciekawa. Fajnie, że dodałeś tę świetną kokardę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się nie podoba, wygląda jakby ktoś na nią puścił pawia, (chociaż ma ciekawy fason) ale patrząc całościowo to jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest genialna, widzę ją pierwszy raz. Plus za dodanie opaski, świetnie tu wygląda. Całość bardzo mi się podoba :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Sukienka jest cudna ;) Świetne kolorki hehe Święta minęły szybko....

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ta Heneda tak te majtaski pokazuje 😈 Stylka i sukienka przejedyne w swoim rodzaju <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest całkiem fajna, szczególnie pod względem kolorystycznym. Chusta bardzo dobrze pasuje do tej stylizacji i nadaje jej klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylka jak i sukienka. mam ją ale jakoś nigdy nie odważyłam się zrobić z nią stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienkę widzę po raz pierwszy i nie podoba mi się, ale całkiem ładnie ją zestawiłeś. Sam często też wybieram najbrzydsze ubrania z szafy i próbuję z nimi coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest cudna, co ty chcesz xd Taka artystyczna xD Niczym Artpop xD
    Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę sukienkę po raz pierwszy na oczy, ale muszę przyznać, że jest niebanalna i ... ładna :D
    Stylizacja cudna :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzydka? Genialnia! Jest taka... Awangardowa. Troche w stylu Picassa xd
    Stylka mega.
    Swieta stanowczo za krotkie. Bol i smutek. Jutro lekcje do 16, w czwartek o 5:30 pobudka na pociag na konkurs jez. ang, na ktory nie chcemy jechac. Powrot o 20 8)))
    Mamy nadzieje, ze bd zdrowe, bo aktualnie jestesmy przeziebione, a jedziemy ze szkola do Paryza w piatek busikiem. Najs, jak bedziemy chore to ich wszystkich dopadne!
    Loteria... Aw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się to, że oprócz sukienki są dodatki tylko b&w, fajny efekt ;)
    ten tyłek :')

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka z pewnością oryginalna. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwna sukienka, ale stylizacja cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka sama w sobie jest bardzo intrygująca i "ozdobiona" (#artystycznie), więc dobrze, że dobrałeś klasyczne dodatki. Mnie bardzo się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, co do sukienki, to były gorsze XD.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest piękna <3 Stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie cudo, fajnie się komponuje z chustą!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie piękna jest ta sukienka! Stylizacja też mega. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest swietna tylko chyba nie do konca dobrze lezy na dol.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  27. Never seen this dress before! I like the styling, the accesories look so good with that dress, that hairband and the purple feather on the bag? Just the perfect additions!!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  28. A mi się podoba ta sukienka, taka ekstrawagancka. :D Idealna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie! Ja lubię tę kieckę, jest taka nietypowa. Ale nie potrafię określić czy mam ją w szafie czy nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie też się podoba ta sukienka. :D Stylka cudna! :o

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, a sukienka nie jest moim zdaniem zła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna stylizacja, niby prosta ale bardzo mnie urzekła!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  33. Hah moje święta jak zawsze w rodzinnej atmosferze..
    Stylizacja piękna, mimo, że ta sukienka nie szczególnie mi się podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń