2015/04/12

And all my love remind me, what was it that I did?

Udało mi się rozwiązać problem c: Okazało się, że to coś ukryło się w rozszerzeniach i wystarczyło kliknąć "wyłącz", a ja zanim ogarnąłem jak się wchodzi w rozszerzenia  to wyczyściłem komputer kilka razy różnymi programami. Brawo dla mnie xd

Kurtka - 2x Bonjour Bizou + It Girls | Spodnie - Nelly.com | Komin - DKNY | Torebka - Young Hollywood | Buty - Original Future | Czapka - Rio | Rękawiczki - Rio | Okulary - 2x Limited Edition

Zimo, trwaj? Nie wiem skąd takie outfity u mnie w kwietniu 8)


35 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonany do tej torebki, ale reszta mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Ale zgadzam się torebka inna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja, kurtka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest bardzo fajna, ogólnie całość mi się podoba. Tak zimowo, ale oby śnieg już nie padał.
    Ja z ciekawośi też weszłam w rozserzenia i miałam tylko jeden program włączony, który potem wyłączyłam. To chyba to, bo teraz.umiem już zainstalować adblocka, a wcześniej mi to blokowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kompozycja :)
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  6. mi wyłączenie tego mojego czegoś w rozszerzeniach nic nie daje niestety :')
    genialna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem torebka jest ok, świetnie tu pasuje :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna zimowa stylizacja. Torebka trochę znika na tle kurtki, ale mi się podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. No widzisz, mówiłam że to w rozszerzeniach xd Genialna stylizacja! *o* Kurtka przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, ale znowu czapa coś nisko. Może to mi się coś zdaje? =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest bardzo fajna. Torebka faktycznie mogłaby być inna, najlepiej do ręki, ale poza tym jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Podobają mi się zimowe outfity w twoim wykonaniu. Kurtkę widzę po raz pierwszy i jestem nią zachwycona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to jeszcze raz wyrażę swoją radość, że ogarnąłeś te rozszerzenia i że ogólnie wszystko jest git :D
    stylka super, ja kocham zimę, twoje sety dają mi odpoczynek od huraganu wiosenno-letnich outfitów, których mam po dziurki w nosie... plus za fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dość tych zimowych outfitów. :_: Ale ten mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus przez ten komin według mnie doll wygląda na przymuloną. :'D

      Usuń
  15. Świetna ta kurtka! :o
    Stylka mi się podoba, no i co z tego, że za oknami mamy piękną pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Komin rewelacyjnie tu wygląda, zresztą cała reszta też - kurtka świetnie skomponowana. Dodatki w ogóle genialne, fajnie się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie. Interesująca ta całość. Tylko niekoniecznie w moim stylu :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę wersję bez okularów i podoba mi się ta torebka, która luźno wisi. Wydaje mi się, że gdyby torebka była do ręki to wyglądałaby za elegancko do tej stylizacji. Ogólnie jest cudownie, kocham tę kurtkę jest boska *.* A i gratuluję rozwiązania problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love it! I don't usually see outfits like that around stardoll but its so GREAT!
    All the colors fit perfectly and I love the layering and the warm look :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, lubię te buty, więc jeszcze bardziej mi się podoba. Dla mnie jest za ciepło i wolę jesień i zimę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, fajnie wykorzystałeś buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie super, bardzo normalna, codzienna a jednocześnie nie nudna:)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem, czy sam do tego doszedles, czy ja pomoglam, ale dobrze, że wszystko jest już ok :D
    stylizacja genialna, cudowny plaszcz, bardzo mi sie podoba całość.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dosyć zimy, ale ta stylizacja jest genialna!:)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  25. GENIALNA! :o Pierwszy raz widzę tę kurtkę, cudowna jest. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Outfit genialny, doll mimo komina nie ma garba!
    Boze, bo jeszcze zime tu przywiejesz xd

    OdpowiedzUsuń