2015/04/18

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Na listę w tym tygodniu trafia Zeszyteres, od przyszłego tygodnia będzie brana pod uwagę podczas losowań dla osób z listy :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka - LuluTelulu
Bluzka - CzarnaGotka
Spódnica - MyMelisaWhite
Kopertówka - unicorn.doll
Obcasy - patrycja_2000

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje Zeszyteres, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

35 komentarzy:

  1. Oooo, wielkie gratulacje dla Patrycji, która bardzo chciała mieć te buty! :D Pozostałym osobom też gratuluję :)
    Zgłaszam się na loterię i chciałbym mieć różową marynarkę z Bonjour Bizou :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację! nie mam nic z powyższych rzeczy ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim :)
    Zgłaszam się, chciałbym płaszczyk z Vivienne Tam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dziękuję bardzo za śliczny top!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy :)
    Nam sie z ciuszkow nic nie podoba, wiec do loterii sie nie zglaszamy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich wygranych
    Mój słodki jeżu, jak mnie się marzy ten płaszczyk... *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Mam różowe spodnie, najchętniej bym przyjęła różowy żakiet lub dzwony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! Dzisiaj mam pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    w tym tygodniu się zgłaszam, chciałabym płaszczyk vivienne tam, posiadam spodnie, obie pary.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wszystkich. :) Z powyższych rzeczy mam pierwsze spodnie, a chciałabym płaszczyk lub drugie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ;)
    Zgłaszam się, chciałabym płaszczyk.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    W tym tygodniu nic nie zwróciło mojej uwagi, więc się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Ja się tym razem nie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Bardzo się cieszę, że drużyna Caramelonators (xD) się powiększa :) W tym tygodniu się zgłaszam, najbardziej chciałabym płaszcz lub pierwsze spodnie ale ucieszyło by mnie wszystko, bo nie mam nic

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i zg. się, bardzo podoba mi się pierwsza rzecz.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim! Świetne nagrody. Marzą mi się dzwony lub płaszczyk. ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Najbardziej chciałabym dzwony

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie dziękuje za sukienkę i i gratuluje pozostałym. W tym tygodniu się nie zgłaszam.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, niestety skradziono mi konto i nie mam 17lvl, więc staram się o 50sd
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miło! Dziękuję serdecznie za nagrodę :)
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, bardzo chciałbym płaszczykiem lub drugie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje
    Tym razem się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki :) Zgłaszam się :)
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  24. A i nie mogę na razie odebrać nagrody ponieważ nie mam SD. Ale jutro prawdopodobnie kupię sobie SS więc będę miał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! :)
    Zgłaszam się, zależałoby mi na płaszczyku albo spodniach po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, zgłaszam się, niczego nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje, zgłaszam się.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko z listy juz mam ;) gratuluje wygranym
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!
    Podobają mi się drugie spodnie i spódniczka :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję za rzecz, którą chciałam :D Gratuluję osobie która dostała się na listę
    Zgłaszam się, mam pierwsze spodnie a chciałabym różowy żakiet
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  31. Congrats to the winners :)
    I will like to take part on the Vivienne coat, its lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wszystkim, w tym tygodniu również sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń