2015/04/26

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Vinyl Couture Boots

Wyniki poprzednich potyczek znajdziecie TU :)

Dobra, czas przyspieszyć obroty, bo kończy nam się miesiąc a jeszcze dwa posty z tej serii muszę dodać. Ugh, kiepsko się w tym miesiącu złożyło z datami pojawiania się HB'sów w starplazie, wszystkie "potyczkowe" weszły w drugiej połowie miesiąca... No nic, koniec narzekania. 
Dzisiaj zaprezentujemy Wam stylizacje z czerwonymi, skórzanymi/lateksowymi (who knows? Chociaż nazwa sugeruje plastik raczej) kozakami ze szklanymi, przezroczystymi obcasami. Mnie się średnio podobają, świecą się jak nie powiem co, ten prawy wygląda na koślawy i nie podoba mi się jak wygląda w nim noga lalki no i ciężko zrobić z nimi coś, co nie wygląda tandetnie... Czyli ode mnie trzy razy nie, już więcej ich nie wystylizuję raczej. A jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


Nasze zestawy (okrojony skład, chyba wiadomo czemu xd):


Nie miałem zielonego pojęcia co zrobić, żeby te kozaki nie wyglądały tanio, dlatego uznałem, że czerń to zawsze najlepsze rozwiązanie. Wielki, zimowy płaszcz, sukienka z golfem, rajty i czarny kuferek - to jest to. Nie byłbym sobą, gdybym nie dodał kapelusza i kocich Chanelek, a dla smaczku czerwony lisek xd

Klaudia założyła lalce czarno-szarą sukienkę w foliowy print, której dół jest bombkowy i świetnie sprawdza się z wysokimi kozakami. Dodatki to długi wisior ze złotymi i srebrnymi kuleczkami oraz frędzlami a także granatowa torebka na złotym pasku. Jest prosto, ale efektownie.

Marysia postanowiła wykorzystać buty jako skórzane/lateksowe spodnie. Zestawiła je z wielkim, męskim płaszczem w białe romby, ciężkimi traperami, czarną, klasyczną torebką i okularami z czerwonymi oprawkami.

 Nicole zabawiła się printami i do kozaków dobrała panterkowy płaszcz oraz koszulę w kwiaty. Reszta zestawu jest w czerni, co nie sprawia, że zestaw jest zbyt chaotyczny. Czarne spodnie, drobna kopertówka i kocie okulary przeciwsłoneczne to najtrafniejsze uzupełnienie wybuchowej mieszanki ubrań.

Głosujemy:


32 komentarze:

  1. Droższe dziwki lelz Adama stylka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje Adama i Klaudii najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Adam i Klaudia.
    Kozaki są okropne XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotka lub Klaudia, jeszcze musze się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Klaudii jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Adam! brakło mi czerwonych ust, ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój głos na Adama :)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie zagłosuję, bo żadna nie przypadła mi do gustu.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobała się stylizacja Marysi. Fajne użycie tych butów jako spodni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedny bocian :( XD, wybieram 3, tu wyglądają fajnie.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  11. Adam i Klaudia najlepsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie stylizacja Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie Adam :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  14. W stylizacji Klaudii zakochałam sie juz wcześniej i nadal sie trzymam mojej decyzji, chociaz Adam i Marysia tez super! Stylizacja Nicole tym razem nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty kojarzą mi się tylko z paniami lekkich obyczajów. Dzisiaj głosuję na Marysię, choć ta lalka w takich okularach wygląda odrobinę przerażająco. Nie zmienia to faktu, że użycie tych butów jest mistrzowskie. Stylizacje Adama i Klaudii są ciekawe, natomiast ostatnia propozycja wcale mnie nie przekonała...

    OdpowiedzUsuń
  16. O boze te buty... Ucielesnienie obrzydliwosci :) Kroj jest nawet ok, ale on prezentuje sie dobrze tylko w czerni. I nawet wtedy czasem wychodzi tandetnie, bo tez kojarzy sie z prostytucja, ale przy dobrych dodatkach wychodzi rockowo i zadziornie. A ten HB? Normalnie idealny do uzupelnienia stroju Czerwonego Kapturka xd Wspolczujemy, ze je musieliscie kupic.
    Stylki w sumie spoko, ale te buty przez swoj kolor wszystki psuja. Najbardziej podoba nam sie Twoja, masz glos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedyny element w tych butach, który mi się podoba to przezroczysty obcas, poza tym są okropne.
    Głosuję na Klaudię, jej stylizacja najbardziej mi się spodobała :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałem, że sobie je odpuścicie xD Stylki fajne, tym razem głosuję na Marysię :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś wygrywa zdecydowanie Heneda. Podoba mi się też druga stylizacja, reszta już nie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosuję na Henedę, najbardziej przypadła mi do gustu ta stylizacja. Buty okropne i nie wiem, jaki mają gust graficy, że chcą takie rzeczy robić ;-;

    OdpowiedzUsuń
  21. My vote goes totally for Heneda!! I love your outfit!!
    The other ones... are too much for my taste!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Klaudia zdecydowanie <3
    Adam też rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie podoba mi się sposób wykorzystania tych kozaków prze Marysię i za to dostanie mój głos. :) Oprócz tego podoba mi się Adama i Klaudii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze to żadna mi się nie podoba.. Ale jak mam wybrać do ostatnia :)
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciężko było coś z nimi zrobić, bo są okropne. Wyglądają tanio i wiadomo kto by je założył. Jestem oswojona ze stylizacją Klaudi i to na nią zagłosuję, reszta mi się zupełnie nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sam nie wiem, co sądzić o tych butach, bo za każdym razem mam o nich odmienne zdanie.
    3 pierwsze stylizacje w porządku, czwarta zupełnie mi się nie podoba. Bo chwili zastanowienia głosuję na Marysię.

    OdpowiedzUsuń
  27. głos na Marysię, ciekawy pomysł :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Klaudia stworzyła najlepszą stylizację ever! Kozaki nie są za bardzo ładne, ale chyba je zakupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie fajne w sumie ;dd
    Na pewno lepsze niż jakbym ja się za te kozaczki wzięła XDD

    OdpowiedzUsuń