2015/04/26

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Stardoll się zrobił dla mnie ostatnio trochę zbyt przytłaczający, w sumie to nadal tak jest, ale nie chcę zaniedbywać bloga i swoich obowiązków tutaj.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Dzwony - DancerMarika
Spodnie -ojtyja
Płaszcz - Aleksandra0308
Blazer - jarus55
Spódnica - -SWEET-GIRL-22

Nagrody już czekają na Was w bazarku, gratuluję :)

Nagrody na ten tydzień:


Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje MadmoiaselleOla, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

30 komentarzy:

  1. Fajne nagrody :) Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! W tym tygodniu bardzo podoba mi się przezroczysta HB. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, najbardziej zależy mi na pierwszej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje dzwony są super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :D interesuje mnie w tym tygodniu kopertówka przeźroczysta hb

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, z chęcią powalczyłbym o sukienkę Antidote :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nas też stardoll już nie pociąga, tak jak kiedyś, więc rzadko wchodzimy.
    Skoro Ciebie także nie cieszy, to może warto sobie zrobić przerwę, bo to w końcu ma być przyjemność :-)
    Podobają się nam dwie małe torebeczki.
    Gratulujemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje bardzo i gratuluję pozostałym! :)
    otyja

    OdpowiedzUsuń
  9. o, dziekuje :)
    dzisiaj mam transparentna kopertkowke i druga sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze Cię rozumiem pod względem Stardolla. Sama znajduję się w podobnej sytuacji. Nie zgłaszam się w tym tygodniu.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    W tym tygodniu się zgłaszam. Zależy mi tylko na przezroczystej torebce HB
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Zgłaszam się, niczego nie mam, a najbardziej zależy mi na przezroczystej torebce i drugiej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  13. zglaszam sie
    jaka-gwiazdka
    mam torebke z hb i sukienke

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Marzę o przezroczystej kopertówce *o*
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje dla wszystkich :)
    Zgłaszam się, mam kopertówkę HB.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Chciałabym tą torebkę - sześcian

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, najlepszą nagrodą byłaby dla mnie zielona szklana kopertówka - mam przezroczystą HBW =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonale Cię rozumiem, sd bardzo często mnie się nudzi. Szczególnie ostatnio.Gratulacje, wielka szkoda, że nie udało mnie się wygrać dzwonów. W tym tygodniu niczego nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, wielkie dzięki za blazer!
    Gratuluję zwycięzcom!

    I ja też Ciebie doskonale rozumiem. Czasami mnie Stardoll trochę nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje!
    Tym razem moją uwagę przykuła przezroczysta kopertówka HB i ewentualnie sukienka Antidote :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam ostatnio dość stardolla, znudził mi się.
    Gratulacje! W tym tygodniu chciałabym powalczyć o kopertówkę Hb :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  22. Congratulations!! :)
    This week I like the see through bag
    xx
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne nagrody :) zglaszam sie! mam juz przezroczysta i ta malutka kopertowke
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się nie zgłaszałam, to co bym chciała już mam XD Gratuluję pozostałym.

    OdpowiedzUsuń