2015/04/02

I can't stand my own mind

Uznałem, że ta spódniczka to jedna z najtrudniejszych do wystylizowania rzeczy z nowej dostawy do OF, dlatego postanowiłem się z nią zmierzyć. Właściwie to jestem zadowolony z efektu. Jeśli chodzi o słuchawki, to Heneda zsunęła je chwilę temu z uszu, żeby posłuchać Waszych opinii na temat dzisiejszego zestawu (just joking xd ale z krótkimi włosami mi się nie podobało...).

Kurtka - Callie's Picks | Top - Bonjour Bizou | Spódnica - Original Future | Słuchawki - Callie's Picks | Kopertówka - Limited Edition | Sandałki - The JetSet


34 komentarze:

  1. Z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nie. Słuchawki i koszulka wyglądają razem super, w sumie to zmieniłabym tylko kurtę, jest taka jakby ciężka. Fajna stylka.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jakaś piękna nie jest, ale fajnie ją wykorzystałeś. Jest świetnie. Te różowe akcentu bosko tu wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ogólnie mi się całkiem podoba, ale coś mi nie pasuje, nie wiem dokładnie co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałam taką spódniczkę w realu, dlatego się mega cieszę, że jest na sd. Bardzo fajna stylka ci z nią wyszła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Fajnie wygląda niebieski razem z różowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchawki kiepskie raczej, reszta ładnie =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, taka trochę w stylu lat 90-tych :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylka, ale słuchawki dziwnie wyglądają hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nam sie podoba! Spodniczka swietnie tu wyglada, wyszlo amerykansko i mlodziezowo :)
    Sluchawki w sumie spoko wygladaja, dobrze, ze nie zmieniles wlosow. Musimy kupic te buty, sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna! kolorowa, ciekawa :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co powiedzieć, jest fenomenalnie! Kolory cudowne. <3 Idę do Starplazy po tą spódnicę, chociaż nie mogę sobie wyobrazić lepszej stylizacji z nią. C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodniva sama w sobie mi sienie podoba, ale w stylizacji wygląda całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okropna jest ta spódniczka, ale twoja stylizacja z nią jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, bo kolorowo. Ale słuchawki moim zdaniem są zbędne w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło naprawdę dobrze, ale ciekawa byłabym też wersji w krótkich włoskach..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się mega podoba. Idealnie dobrane kolory. Słuchawki wyglądają fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha padłam z tymi słuchawkami. stylka boska!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka mi się nie podoba, choć w tej stylizacji wygląda przyzwoicie! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię dżinsowych spódnic, więc nie do końca mi się podoba, ale jest poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość jest wspaniała, strasznie podoba mi się dobranie tej koszulki z nadrukiem, a co za tym idzie - wyboru fioletowej torebki. :) Plus za kurtkę, a sama spódniczka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this! I like that you used the same tones for the whole outfit with pink touches, looks great! I like the shape of this skirt, not the colour, but on your outfit I see it good :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym dała inną kurtkę, bo te guziki mnie drażnią. :v Ale reszta jest naprawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się połączenie różu i niebieskiego za pomocą topu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie jest genialnie. Top jest cudowny, a różowe elementy wyglądają tutaj perfekcyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie doskonale sobie poradziłeś z tą spódniczką.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem stylizacja fenomen. Muszę kupić tą spódniczkę, ponieważ bardzo mi się podoba. Świetnie ją tu wykorzystałeś, kolorystyka jest super. Jedyną rzeczą jaką bym zmieniła, to te słuchawki, które troszkę dziwnie tu wyglądają ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja! Ta spódniczka byłaby świetne gdyby miała inny kolor jeansu. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna! tak bardzo podoba mi się kolorystyka, genialnie no :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie, bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń