2015/04/06

Dressed For Space



37 komentarzy:

  1. Dziwny obcas trochę, ale reszta genialna =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja, fryzura też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, fajne wykorzystanie tej sukienki. Niby ciemna stylizacja, ale nie jest nudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden kolor, ale jest perfekcyjnie.
    No i te piękne włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, genialne użycie tej kurtki. Outfit bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość jest fantastyczna :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sensu duzo pisac... jest cudownie, bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna! :D
    Tylko ten obcasik... :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska! Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszcz/kurtka sam/a w sobie brzydki/a, ale dzieki dodatkom ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, super to wszystko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna! Tylko buty dziwnie wyglądają xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty do wymiany, ale reszta jest świetna! Genialne wykorzystanie płaszcza :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna, najbardziej podobają mi się buty, najmniej te rękawki, ale i tak okej
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  15. Original and lovely! I like it :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka według mnie jest okropna, dlatego niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna, tylko ten obcas jest serio dziwny, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się dodanie granatu do czerni, bardzo ładnie to wygląda. Dodatki super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo, już zaczęłam tęsknić za twoimi stylizacjami. Gdy zobaczyłam ten płaszcz od razu pomyślałam o Tobie, że coś z nim zrobisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności! Ale co to za buty? Chyba je przeoczyłam, jaka marka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna! Bardzo mi się podoba!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. @ Juliette: Givenchy by Yukimi :) Na stardollu nie było odpowiednich butów z tej kolekcji, musiałam więc stworzyć je sama.
    http://www.talkshoes.com/files/2014/09/Givenchy-PFW-Spring-2015_3.jpg

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś genialna, jak nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  24. I się wydało, kto tu nie śledzi co się dzieje na wybiegach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczna! a te buty, ahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest fenomenalnie, uwielbiam ten płaszcz.

    OdpowiedzUsuń