2015/04/08

Wiosenna Loteria dla Najaktywniejszych Komentatorów!

Tym razem również postanowiłem ukryć nagrody, nie wiem czy tak jest lepiej, czy nie. Swoje opinie możecie wyrazić w komentarzach :p Poniżej znajduje się 36 uroczych kwiatuszków - tyle ile osób na liście Najaktywniejszych Komentatorów, każdy z Was wybierze sobie jeden i za kilka dni dowiecie się co wygraliście. Przypominam, żebyście zwrócili uwagę na numerki podczas ich wyboru - ktoś mógł już Was uprzedzić i zaklepać ten numerek, który Wy sobie wybraliście. W loterii są nagrody pieniężne i rzeczowe. Dla każdego coś dobrego xd Następna taka loteria chyba latem, zobaczymy na co nam fundusze pozwolą. Jestem jednak bardzo zadowolony i dumny, że tyle osób udziela się na blogu (mam nadzieję, że nie tylko dla zysku :p), to naprawdę daje motywację do dalszego pisania i rozwijania bloga.


Aby wziąć udział w loterii musisz być na TEJ liście, zgłosić się pod tym postem, napisać swój nick i numerek kwiatuszka. Każdy numerek może być wybrany tylko raz.

40 komentarzy:

  1. Poprosimy numerek 19 :)
    Kwiatuszki sa urocze, w sumie fajny pomysl z tym zgadywaniem, ale mozecie robic loterie raz takie, a raz 'zwykle'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy pisac, ze nasz nick to miss_miley_van i, ze sie zglaszamy? XDDD

      Usuń
  2. Numerek kwiatuszka, z walentynek Ci zostało jeszcze =)
    To ja poproszę 7, może mi coś ciekawego przyniesie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej, ekstra :D myślę, że to chyba lepiej, że nagrody są ukryte
    wybieram... 29 i liczę, że to będzie jakiś ekstra ciuszek którego nie posiadam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram numer 8 ^^
    ....Yellow...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. + Taki typ loterii jest ciekawy, ale bywa też denerwujący - im później się ktoś zgłasza, tym więcej musi szukać czy numerek, który wybrał jest jeszcze wolny :D
      Dodatkowo, może być kiepsko, jeśli ktoś "zaklepał" sobie coś, co już ma. Niemniej jednak wolę takie loterie niż te, w których trzeba się po prostu zgłosić i czekać na "maszynę losującą" xD

      Usuń
  6. Last time I wanted to pick 13 but it was already taken. Not this time woohoo!
    So I pick number 13, and I'm mirdith on stardoll. :)

    Oh and I like the hidden lottey, it's more misterious :D haha
    And the blog is great! Lot of great stylist posting daily looks <3<3

    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram nr 23, tak sentymentalnie a co :D
    Osobiście wolę coś tego typu, jest zabawniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, 3
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  9. A wezmę sobie mój numer z dziennika :D 15 Poporoszę :p
    Uplooad xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. P.S. Osobiście wolę jednak loterie w których widać co wybieramy. Nie zdarzają się wtedy sytuacje, ze ktoś dostanie to co już ma. Również wtedy osoby mogą wybrać ubrania pasujące do ich stylu, z którymi potem będą tworzyć stylizacje, a ubrania nie będą marnować się w szafie.

      Usuń
    2. Przecież można się zamienić po ogłoszeniu wyników :v

      Usuń
  11. Wybieram numerek 1 JasnaKasia

    Moim zdaniem ukryte nagrody są dobrym sposobem na dawkę emocji co możesz wygrać, ale może się też okazać, że masz już tą rzecz, więc nie wiem co lepsze hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę numer 9!
    Uważam, że te loterie to dobry pomysł, zmuszają do wysiłku przy znajdowaniu wolnych numerków xD Osobiście najbardziej lubię Caramel ze wszystkich blogów - nie mam za dużo czasu na komentowanie, a nie lubię tak zupełnie nie zostawiać po sobie śladów, więc akurat najwierniej obserwuję ten blog. Poziom stylizacji jest najlepszy i najbliższy moim upodobaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie moje szczęśliwe numerki już zaklepane. ;o W takim razie wybieram numer 6.
    Szczerze mówiąc taka forma loterii podoba mi się bardziej. Może dlatego, że lubię niespodzianki?
    A, co do komentarzy, chyba nie masz o co się martwić. Blog prezentuje naprawdę wysoki poziom. Bardzo często pojawiają się tu świetne stylizacje (a ja bywam wybredna w tej kwestii) dzięki redakcji, która reprezentuje bardzo różne style. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja biere 21 :D
    Dla mnie ta forma nie jest zła, zawsze przypominasz, ja staram się pamiętać, ale i tak się spóźniam, bo zapominam wcześniej wejść, głupek XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. no to ja poproszę 20 :D

    OdpowiedzUsuń