2015/04/03

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Kochani, wyjeżdżam dzisiaj i wrócę dopiero w poniedziałek. Jeśli zdążę, to zaplanuję jakieś posty. Po powrocie dam też loterię, o której mówię już od dawna :)
Na listę w tym tygodniu trafia Harumi, musi tylko podać swój stardoll'owy nick, bo nie mogę jej znaleźć na stardoll pod nazwą z bloggera :) Od przyszłego tygodnia będzie brana pod uwagę podczas losowania dla osób z listy.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Spódniczka - marcelq
Kostium - krzysio100
Bransolety - Uplooad
Naszywka - ManiakPupili
Sandałki - Marysia...xD

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarze :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje -SWEET-GIRL-22, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :) (nagrodę mogę wypłacić z opóźnieniem)

32 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo :D
    W tym tygodniu się nie zgłaszam.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :D
    zgłaszam się, posiadam sweter i pasek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, w tym tygodniu nie chciałabym brać udziału w losowaniu :)
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje dla Patrycji i pozostałych osób! :)
    Z tej listy mam wszystko, więc pozostaje mi życzyć innym powodzenia w losowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki i gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :D
    Zgłaszam się, mam sweter w paski :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i się zgłaszam =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    W tym tygodniu się nie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy :)
    Strasznie podoba nam sie torebka i top w paski, zgl sie.
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. O, dziękuję! :D
    Zgłaszam się, mam pierwszy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Chciałabym ten ostatni top :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim, ten tydzień również sobie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    W tym tygodniu się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Tym razem nic mi nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. W tym tygodniu nic nie wpadło mi w oko, więc życzę powodzenia innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję serdecznie i gratuluję. W tym tygodniu chciałbym sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Zgłaszam się, top w paski mi się podoba. 8)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    Podoba mi się top w paski, mam sweterek.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję i gratuluję pozostałym! zgłosiłbym się, ale w tym tygodniu nie mam już szans także powodzenia reszcie:)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, w tym tygodniu się nie zgłaszam, gdyż większość nagród mam.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkim! Nie mam nic ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, mam pierwszy sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wszystkim! Znowu nic nie wygrałam xd wszystko mam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :)
    Zgłaszam się, mam sweterek.
    Udanego wyjazdu :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, zgłaszam się.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki! :) Jestem chłopcem jak coś ale okey. :D I mój nick to: unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  27. A, i jak już mogę to chcę wziąć udział :) + Dla ułatwienia będę pisał pod komentarzem nick :)
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  28. I won't be participating this week either :)
    Congratulations to the winners and good luck for the ones that are submitting for something xx
    -mirdith

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje i życzę powodzenia, ponieważ tym razem się nie zgłaszam ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wszystkim :) Zgłaszam się, odzyskałam internet, więc nadrobię zaległości ;) Bardzo bym chciała sweterek lub bluzkę w paski <3

    OdpowiedzUsuń