2015/04/11

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Na listę trafiła LuluTelulu, a szansę na dostanie się na listę ma w tym tygodniu BlackLilou, musi tylko komentować regularniej posty :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sweter - kreda2
Bluzka w paski - ....Yellow....
Bluzka we wzorki - B.E.A.T.K.A
Torebka - miss_miley_van
Pasek - lewa0702

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje palinkaa1997, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

34 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Najbardziej chciałabym sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Chciałabym buty, resztę rzeczy posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie prezentują się te nagrody! Ucieszyłabym się ze spódnicy, sukienki lub butów!
    Gratulacje, dla zwycięzców. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam limit na nagrody, że tak powiem, a tu takie cudeńka. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim. Ja się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie ma nic z tych nagród i uciesze się z którejkolwiek.
    Zgłaszam się.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu nic ;/ Zgłaszam się bardzo bym chciała sukienkę ;)

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ja najbardziej chciałabym sukienkę :)
    maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje. Ja nic nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo, ale akurat mam ten sweter, a ponieważ jest on hb nie mogę mieć 2 egzemplarzy :/
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, mam kopertówkę i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :3
    Najbardziej chciałabym spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łiii, dziękuję! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Zgłaszam się, mam buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Interesuje mnie spódniczka :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, lecę odebrać nagrodę! c; Zgłaszam się, mam torebkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Bardzo chciałbym sukienkę lub spodniczke <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:)
    Spódniczka jest super♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, zgłaszam się, ucieszy mnie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się c:
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, podobają mi się buty, a mam bluzkę, spódniczkę i kopertówkę
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne nagrody! gratuluję poprzednikom i zgłaszam się :) mam wszystko poza kopertówką i spódniczką
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, mam top i kopertowke :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję!
    W tym tygodniu również nie zgłaszam się do losowania nagród. Życzę szczęścia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieki :)
    Mozemy kupic w srode? Jestesmy na wycieczce w Paryzu (poZdrawiamy, lazienka nam sie rozpada) i mamy tylko wifi na telefonie xd
    Zgl sie, zlota spodniczka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :3
    Chciałabym buty lub spódniczkę
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  28. jeeej, dziękuję :D
    ale w tym tygodniu to nagrody są super, spódniczka moschino, albo sukienka lanvin, marzenie :D zgłaszam sie! mam buty

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla wszystkich! :3
    Ja natomiast bardzo dziękuję za wyróżnienie, jakim jest zdobycie tytułu komentatora :)
    Zgłaszam się, nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  30. Congratulations!!!
    I'm not taking part this week either :)
    Although all this colors looks great for summer, good luck to all of the participants! x
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje wszystkim!
    Zgłaszam się, marzy mi się sukienka albo spódniczka;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję serdecznie i zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń