2015/04/10

I forget everything I learnt

Macie coś na doła? Od wczoraj boli mnie głowa i poza ciągłym objadaniem się i spaniem to nie mam ochoty na nic, dzisiaj odpuściłem sobie nawet szkołę (wizja pisania testu z pozytywizmu pomogła mi podjąć tę decyzję 8)). Skończyłem też czwarty sezon AHS i odcinek z Pepper był taki smutny, złamał mi przedwczoraj serce :( Ktoś oglądał?

Sukienka (tu jako taki wielki T-shirt?) - Original Future | Golf - Miss Sixty | Cardigan - No Name (Fudge) | Spodnie - Fallen Angel | Obcasy - DVF | Kopertówka - Limited Edition | Czapka - Original Future | Okulary - Limited Edition

Magda mówi, że paskudna, ale mnie się podoba, może coś ze mną nie tak. 
Może się dzisiaj zbiorę i dam nagrody, bo w końcu jest piątek, ale tak bardzo mam ochotę walnąć się na łóżko i posłuchać muzyki :(


 

37 komentarzy:

  1. Według mnie też jest genialna! Lepiej walnij się na łóżko, chyba zaraz zrobię to samo XD a repetytorium do geografii czeka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym to i owo zmieniła, ale i tak jest dobrze.
    Hm..ja dzisiaj po przyjściu ze szkoły walnęłam się na łózko w nadziei na krótką drzemkę, ale nie. Krew z nosa :) (po raz trzeeci dzisiaj?)
    Muszę zacząć oglądać AHS, mój obecny status to 'w oczekiwaniu na 6 sezon walking dead', tęsknię za poniedziałkami z tym serialem, więc wezmę się za coś nowego :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest dziwna, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba!
    Obejrzałam wszystkie sezony AHS i powiem, że 4 była najsłabsza. Odcinek z Pepper - świetny ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylka super, a na doła polecam zakupy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jedzenie nie pomogło Ci na doła to ja nie pomogę xD Ale trzymam kciuki żebyś wyszedł z tego jak najszybciej :* Stylka mi się podoba, sweter, golf i narzutka tworzą ciekawe połączenie. Torebka i buty są niby eleganckie ale czapka dodaje nonszalancji :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Taka inna, ale mi się podoba :)
    Jeśli jedzenie nie pomogło, to polecam zakupy!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Jest inna niż wszystkie. Lubię takie kolory jak te, których użyłeś. Jednak wydaje mi się, że czapka jest trochę za nisko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej serio teraz powiem :0 Tak dobrej stylki chyba nie widziałem od początku 2015 :v Jak nie dłużej :v Serio mega mega mega mi się podoba, więcej takich Adam! http://i.imgur.com/u6obcYO.gif
    O kobieto ciężko pracująca na chleb nie >:C Napisałem Ci taki długi akapit jak masz sobie poprawić humor, ale przez przypadek zaznaczyło mi go jak chciałem coś dopisać i kliknąłem spację i wszystko is gone now :') Posłuchaj jakiejś bardziej rozrywkowej muzyki niż na co dzień :v Poćwicz! :O Nawet nie wiesz jak to pomaga :o Jak się mocno zmęczysz to szybko zapomnisz o swoich "problemach", a kiedy będziesz w trakcie ćwiczeń słuchał muzyki to już w ogóle :) Może pobaw się z pupilem o ile masz :v Albo wiem :> Posłuchaj sobie starych piosenek Nicki :'D Polecam Stupid Hoe bardzo życiowa piosenka :') Serio bo ja np. nie mogę z tej "piosenki" :') Ale fajny beat ma :v W sumie to ciężko komuś poradzić, jak ma sobie poprawić humor, każdego bawi coś innego :v Trzymam kciuki za polepszenie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oglądałem! A outfit jest świetny, czapkę bym dał trochę wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie jest w porządku, ciekawa ta stylizacja. Może tak mało kolorów, ale świetnie.
    Sposoby na doła... Hmmm. Sama nie wiem, mi szczerze powieadziawszy pomagają rzeczy związane ze skokami narciarskimi, ale to ja... :') Może najlepiej byłoby, żebyś zajął się czymś, co kochasz. Co do seriali, to nie wiem o czym mówisz, w ogóle nie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To samo co Badscere - czapka do góry, reszta jest fantastyczna!
    Zakładam, że jesteś zmęczony i psychicznie, i fizycznie, ja bym poszła spać.. brzmi głupio, bo jak to przeczytasz dziś, czyli w sobotę, nie będziesz senny, a tak na przyszłość: można myśli na spokojnie poskładać i po obudzeniu ma się rzecz jasna kupę energii. Jak dla mnie nie musisz dawać nawet i dziś tych nagród, posłuchaj sobie muzyki i zregeneruj się (le ciocia dobra rada) :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka wyżej i będzie perfekcja! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy, kupisz sobie te jeansy. 8) Stylka tak jakoś nie do końca mi się podoba tym razem, doll wygląda jakby ważyła tonę. XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam trochę mieszane uczucia, ale bardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna, ale te legginsy są okropnie wykonane ;c
    Na doła polecam bieganie-wczoraj miałam strasznego, a przy bieganiu jakoś tak się wyciszyłam xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest świetna! Może zdjęłabym tylko czapkę bo chyba nie pasuje xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest wręcz idealnie. Podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG! Love this outfit!!!!!
    I get that feeling yesterday too.... It sucks! :( And I don't watch AHS haha

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedna z Twoich najlepszych stylizacji! *u*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna! na doła? lody, ale mi nawet one juz nie pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecież ta stylka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że czapka trochę zmniejsza głowę, ale sama stylizacja jest perfekcyjna!
    Włącz sobie radio i zaśnij, mi pomaga. Albo poćwicz, ktoś dobrze na górze mówił, żeby pobiegać relaksacyjnie sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie jest wprost cudownie! Sukienka genialnie odnalazła się w całej stylizacji, super. :>

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się bardzo podoba, często ubieram swoją lalkę w podobnym stylu!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie jest świetna! :)
    A co do AHS to kończę już 3 sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  28. może góra trochę dziwna, aczkolwiek nie jest tak źle ;p reszta bardzo mi się podoba, ale zastąpiłabym tą szara tunikę czymś innym

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja myślę, że buty były złym rozwiązaniem. Reszta jak najbardziej ciekawa i oryginalna.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  30. Czapka zbyt nisko, ale ogólnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny look, niby taki troche niechlujny i luzacki, a przemyslany :>
    Na dola? My lubimy ogladac zdjecia z udanych wakacji; slonce, plaza, zabytki... To przypomima o cudownych dniach i pomaga pamietac, ze taki dni jeszcze nas spotkaja. No i gorace kakao z czekolada <3

    OdpowiedzUsuń