2015/04/15

Wyniki Wiosennej Loterii :)

Przepraszam, że tak późno daję wyniki, ale miałem dosyć zabiegany dzień... Dzisiaj podam wyniki TEJ loterii, a w piątek tej cotygodniowej + wtedy zaktualizuję listę Najaktywniejszych Komentatorów.

Tak prezentują się wylosowane przez Was nagrody:
Żeby było Wam łatwiej - pod spodem nicki i przypisane do nich numerki:
1 - JasnaKasia
2 - jarus55
3 - patrycja_2000
4 - Marysia...xD
5 - ojtyja
6 - Juliette116
7 - nivea11
8 - ....Yellow....
9 - krzysio100
10- CzarnaGotka
11 - palinkaa1997
12 - Punkkokoo
13 - Mirdith
14 - unicorn.doll
15 - Uplooad
16 - Xenakk
17 - marcelq
18 - aleksandra0308
19 - miss_miley_van
20 - lewa0702
21 - MadmoiaselleOla
22 - -SWEET-GIRL-22
23 - MajkaStar1999
24 - jaka-gwiazdka
25 - kotek17
26 - Czekoladka333
27 - Melolitka
28 - MyMelisaWhite
29 - B.E.A.T.K.A
30 - nikt
31 - ManiakPupili
32 - DancerMarika
33 - kreda2
34 - nikt
35 - DivaMia4Ever
36 - katniss-ne

Osoby zaznaczone na ZIELONO niech zarezerwują coś dla mnie za wygraną kwotę w swoim bazarze, lub jeśli nie mają ss niech napiszą do mnie w księdze gości, co mam kupić z ich listy życzeń za wygraną kwotę. 
Na osoby zaznaczone na FIOLETOWO nagrody już czekają w bazarku (ew. wystawię je jak tylko nie będzie limitu ubrań w bazarze).

Gratuluję wszystkim i zachęcam do dalszego komentowania :)

46 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję, ta kurtka jest cudna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. omg, 34 nikt? może istnieje możliwość wymiany?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże... Numerek 20 taki boski! No nic, dzięki za buty :D
    Fajnie, że robicie te loterie.
    I godziną się nie martw, nas czeka jeszcze 20 stron notatek z polskiego xd A nie bylo nas na 3 lekcjach 8)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze ktos cos jakąś wymianę proponuje? xD

      Usuń
    2. Taaaak! :D
      W takim razie Adasiu - zamienilbys rezerwacje? Sorry za klopot xD

      Usuń
    3. Jasne, zrobię to za kilka godzin, bo już wyłączyłem komputer. Oki :)?

      Usuń
    4. Dzieki wielkie :)
      Pewnie, my tez o tej porze juz bysmy nie kupily xd

      Usuń
  4. Nikt nie chciał 34 a tam takie coś się ukryło XD Dziękuję za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję. Stardollary się przydadzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :* Pieniążki zawsze się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, bardzo się cieszę z 50sd! Dziękuj bardzo i gratuluję wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze osoby która wybrała 35 :D
    a za nagrodę dziękuję, może nie cieszę się szczególnie ale chociaż nie mam tej rzeczy, a jest całkiem fajna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ♥ Na pewno przydadzą mi się te stardollary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję, może ktoś chciałby się wymienić za moją 27? Bo akurat te spodnie już posiadam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wylosowałeś nagrodę, którą już masz to mogę w takim wypadku wymienić na jakąś niezajętą, ew. na nagrodę pieniężną :)

      Usuń
    2. Jeżeli istnieje taka możliwośc to bardzo bym prosił o małą wymiankę :) (a i od razu mówię, że pasek spod 30 również posiadam :))

      Usuń
    3. Okej, to zostaje 34, zaraz wystawię

      Usuń
    4. Dzięki bardzo i przepraszam za kłopot :)

      Usuń
  11. Mogę zamienić się na 34? PLZ
    Dzięki za sweterek btw. też fajna nagroda xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty mi się przydadzą, wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wszyskim!
    22 juz mam niestety :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możemy wymienić na coś niewylosowanego (zostaje 27 i 30), lub na jakąś nagrodę pieniężną :)

      Usuń
    2. w takim razie poproszę spodnie, bo pasek juz mam i do tego nie jestem ss obecnie :)

      Usuń
  14. Gratulacje, dzięki ogromne, 10 jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieki, super nagroda, zakupie jak wroce ze szkoly!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne butki, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za 50sd i już coś rezerwuję ;) Zazdroszczę osobie z nr. 35 spódnicy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, pieniążki bardzo mi się przydadzą ^^
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, sd nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuje! Gratuluje też innym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje bardzo i gratuluje innym!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega się cieszę ze spódniczki, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O bardzo się cieszę :) Dziękuję.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję serdecznie, śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję serdecznie, ratujecie mój portfel!
    Będę mogła zgłosić się jutro? Muszę zrobić dokładniejszy przegląd Starplazy. :)

    OdpowiedzUsuń