2015/04/28

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Couture Bodysuit

Wyniki poprzednich potyczek znajdziecie TU :)

Na samym początku chcielibyśmy razem z Klaudią wyrazić jak bardzo nienawidzimy Was za wybór tego kombinezonu xd Tak, dzisiaj potyczki z tym lateksowym paskudztwem w infantylne wzorki. Niepraktyczny, dziwny, brzydki i po prostu... zły. Nic więcej nie dodam i nie będę pytać, co sądzicie na jego temat, bo odpowiedź znam xd


Stylizacje (dzisiaj jeszcze słabiej z frekwencją niż ostatnio 8)):



Co tu dużo pisać? Postawiłem na jakieś dodatki w czerni - kurtka, zakrywająca nieco kombinezon, torebka i zawieszka, które mają elementy w identycznych kolorach jak wzory na kombinezonie, moje ulubione sandałki, kapelusz i srebrne okulary. Nic lepszego bym chyba nie wymyślił :p

Klaudia zakryła nieco kombinezon oversize'owym, granatowym płaszczem przewiązanym ciekawie skonstruowanym paskiem. Grafitowe botki, skórzana torebka z wiosennymi kwiatami, trochę biżuterii na rękach i okulary przeciwsłoneczne to wszystkie dodatki uzupełniające ten outfit :)

 Ankieta:

Czas wybrać też Hot Buys'y do majowych potyczek i mam nadzieję, że tym razem nie zagłosujecie na paskudy (których w maju trochę jest), proszę xd?
Jak zawsze macie 4 głosy do dyspozycji, no to głosujemy :)

Ankieta:

 i


35 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na koronkowy top. 1 stylizacja mimo wszystko podoba mi się :3 zuzameduza

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas nie wierzę, że ten kombinezon został wybrany w ankiecie. Ktoś musiał być naprawdę złośliwy, że zagłosował na takie paskudztwo. XD
    Stylizacje średnio przypadły mi do gustu. Niektórych rzeczy po prostu nie da się uratować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg xD
    Ale ludzie sa okropni, musieliscie to paskudztwo kupic XD
    Coz... Kombinezon jest okropny i wolimy nie wiedziec, co zainspirowalo adminow. Wasze stylki wbrew pozorom spoko sie prezentuja (frekwencja boska!), Twoja bardziej nam sie podoba (leci glosik!), rozczulila nas torba :>
    HB z maja w miare ok. Dalysmy glos na kapelusz, wisiorek, spodenki i kiecke, bo sa dosc hippisowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jest okropny, ale Klaudia poradziła sobie z nim świetnie. ;) W drugiej ankiecie zagłosowałam na dzwony, szorty, kapelusz i biały top.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko znalazła chwilę czasu to na pewno bym coś z nim spróbowała wykombinować bo jest tak brzydki, że zaczął mnie intrygować fuck logic :')))))) Zagłosowałam na Adama, a w drugiej ankiecie na top, naszyjnik, okulary i szorty, pliss tylko nie te dzwony ;____;

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Adama :D
    W 2 ankiecie głos na top, spodenki, botki i na dzwony, nie wiem czemu ale mi się one całkiem podobają i chciałbym zobaczyć stylizacje z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak obiecałam - głos na Ciebie. :D W drugiej na wzorzysty top i okulary, nie będę taka. XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. dotychczas natknęłam się na tylko jedną stylkę z tym kombinezonem i była genialna, chociaż niestety przyznam, że w mojej opinii nie pobiliście outfitu Dominiki, chociaż i tak wyszło ładnie! tym razem same ładne rzeczy wam wybrałam +dzwony, bo nie byłabym sobą, gdyby było zbyt miło B)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio mi się stylki podobają, ale nie ma się co dziwić, bo kombinezon jest paskudny.
    W drugiej ankiecie zagłosowałem hihihih :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na Klaudię, a w drugiej ankiecie stawiam na koronkowy top, botki, naszyjnik i szorty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj wyszło wam super a jestem mega w szoku :) wspolczuje jak ludzie wybieraja takie rzeczy, ja staram sie zawsze wybrac jak najlepiej dla was. i tym razem wybralam szorty w stokrotki,okulary, botki z frędzlami i koronkowy top;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na 2, w ankiecie top,szorty, platformy, sukienka.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. Okropny XD
    Głosuję na Klaudię c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosuję na Adma :)
    unicorn.doll
    PS Szorty, te czarne buty, sukienka i kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałam wam ładne rzeczy xd Kombinezonu za żadne skarby bym nie kupiła
    . Lepiej sobie poradziłeś, ale dodałabym jeszcze jakąś bluzkę i było by (prawie) idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon jest paskudny D: Zagłosowałam na Klaudie :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze sobie poradziliscie z tym kombinezonem. Głos na Klaudie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon słaby, Wasze stylizacje też średnie. Chyba ostatecznie nie oddam na nikogo głosu.
    Majowe HB są tak beznadziejne, że aż zagłosowałem tylko na... wzorzyste dzwony. Życzę dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezon słaby, nie wiem czemu admini postanowili go stworzyć na sd. Jednak, wg mnie da się stworzyć z nim coś oryginalnego. Głos leci do Klaudii. A co do majowych Hb, głos leci na okulary, dzwony, koronkowy top i tunika.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahahaha! I'm laughing so much with this post! I did not vote for it I have to say hahaha
    You did quite nice jobs despite the ugliness (Idk if that's a word) of that. I go with Heneda again, cause I like it more simple. This jumpsuit is already too much ;')
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba jednak nie oddam głosu tym razem. XD Adam prosto (i w tym przypadku wyszło lepiej), u Klaudii trochę za dużo się dzieje.
    Ale na majowe, oczywiście, zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kombinezon to najgorszy HB w historii stardoll'a hehe ;) Głosik na Klaudię

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowałam dzisiaj na Adama. Jakoś bardziej przypadła mi ta stylizacja, choć kombinezon jest okropny... W stylizacji Klaudii podobają mi się te kwiaty :D W majowych już zagłosowałam, czekam co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba tym razem żadna stylizacja mi się nie podoba, wybaczcie :>
    Wybrałem kapelusz, okulary, top i z braku laku sukienkę. Mierne te HB

    OdpowiedzUsuń
  25. Klaudia lepiej, choć i tak kombinezon mi się nie podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  26. OJojojojoj, jak wy słodko wyglądacie w tym HB, hahaha! Stylizacja Henedy bardziej mi się podoba ze względu na idealne dopasowanie torebki Fendi do kombinezonu. Do tego super kurtka, którą chciałbym mieć :c

    Jeśli chodzi o majowe Hot Buysy, to zagłosowałem na: koronkowy top, wzorzyste dzwony, jeansowe spodenki i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon świetny, odczepcie się od niego =(
    Wygrywa tym razem Adam, a potyczki z botkami, topem, szortami i kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Głos na Adama. Kombinezon nie wygląda tragicznie w połączeniu z torebka.
    W drugiej ankiecie zagłosowałam na okulary, koronkowy top, dzwony i spodenki w stokrotki.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  29. Kombinezon jest okropny, ale w Waszych stylizacjach nie wygląda tak tragicznie.
    Głosuję na Adama, podoba mi się połączenie kombinezonu z torbą :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  30. Kombinezon jest okropny, ale gratuluję za odwagę stworzenia czegoś!
    Głos na Klaudię, a w drugiej ankiecie zagłosowałam na top, dzwony, kapelusz i buty.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha, ja na niego nie głosowałam :D Przysięgam! Kombinezon okropny, głosuję na Klaudię. W następnych potyczkach chciałabym zobaczyć koronkowy top, naszyjnik i buty z frędzlami.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiem się zdecydować, nie głosuję tym razem :s
    głosy oddane :>

    OdpowiedzUsuń
  33. glos na klaudie, a z ubrań to najbardziej podoba mi się ten koronkowy top i kaapelusz *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Do następnych potyczek zagłosowałam na koronkowy top, sukienkę, szorty i naszyjnik, chyba będą dość proste do zestawienia ;>

    OdpowiedzUsuń