2015/04/18

Is this what you call frail?

Byłem wczoraj na osiemnastce mojej znajomej, dlatego nie dodałem wczoraj loterii cotygodniowej, zaraz zacznę szykować ten post. No i guess what, zabieram się dzisiaj za polski - "Nad Niemnem", "Zbrodnia i kara", wprowadzenie do modernizmu i kilka tekstów Przerwy-Tetmajera i Staffa, dzisiaj chyba nie zdążę wszystkiego, ale mam nadzieję, że chociaż do modernizmu dotrę z notatkami xd

Kurtka - Young Hollywood | Top - Pretty n' Love | Spódnica - Bonjour Bizou | Torebka - Pretty n' Love | Sandałki - Young Hollywood | Naszyjnik - St. Trinians 2 | Okulary - The Jetset | Zegarek - Young Hollywood | Kapelusz - Bonjour Bizou

Jestem strasznie podekscytowany powrotem CC, Ethan daje radę bez Alice c:


39 komentarzy:

  1. Powodzenia z polskim :D
    Stylizacja jest bardzo fajna, okulary genialnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi okulary się nie podobają. Poza tym jest bardzo ładnie ;) Świetna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zbrodnia i kara" i kilka tekstów Przerwy-Tetmajera są spoko!
    Stylizacja mi się podoba, tutaj skórzana kurtka świetnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie top, ale stylizacja jako całość jest świetna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, szczególnie ta spódnica jak dla mnie jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podoba, spódnica z kurtka wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję. :( Stylka mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo cieszę się z powrotu CC a Frail jest cudowny, w takim starym, dobrym stylu.. zszokowało mnie tylko to, że Alice nie podłożyła głosu do np. air war, crimewave i violent youth, a co napisał ethan. To przecież jedne z ich najbardziej znanych utworów
    Stylka super!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylka całkiem fajna :) ja do matury nawet notatek sobie nie robię,bo szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylka ;) Zazdroszczę torebki i kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg, ta stylka jest genialna! Bluzka wyglada super z spodniczka, taki fajny, luzny, ale stylowy look. No i okulary swietnie tu wygladaja :>
    O nieeee! Zamiast dodawac loterie to imprezowal. Chyba Cie za to ukarzemy! No daj spokoj no xD
    Nie zazdroscimy tych notatek... My dzis kujemy na matme, a padamy z nog, bo meczy nas kaszel jak przy gruzlicy. A musimy BYC zdrowe, bo kto przez kolejne 2 tyg. nadrobi testy? 8)))

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podoba! sprawia wrażenie bardzo wygodnej
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  13. I don't like the tee you used, I would have loved it with a plain white one! But anyway, love that skirt and how it looks in your outfit (despite the tee haha)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna, inna, ciekawa =)

    OdpowiedzUsuń
  15. tym razem jakoś mi się nie spodobała :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoo, elementy bazy świetnie dobrane, bardzo podoba mi się wykorzystanie spódnicy. Góra wygląda wspaniale, dodatki zresztą też. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia :') Też mam "zaległości" (jeśli można to tak jeszcze nazwać) z polaskiego, i kilku przedmiotów turystycznych xD
    Stylka fajna, ale średnio przekonany jestem do tych okularów :/
    Co do powrotu CC to też jestem podjarany hihi ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie nie lubię takich spódnic,ale tu wygląda świetnie. Tak samo jak połączenie pasków.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę uczyć się do egzaminów ale tak bardzo się nie chce :/ Stylizacja piękna, chociaż nie do końca jestem przekonana do bluzki. Tak czy inaczej, tutaj wszystko się cudownie łączy :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też będę niedlugo opracowywać "zbrodnię i karę" :p
    bardzo fajna stylizacja, zazdroszczę spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna! bardzo mi się podoba! powodzenia ze Zbronią! ;D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej, te teksty nie są tak złe... ;)
    W stylizacji nie podoba mi się ta spódnica. Doll jest w niej jakaś taka... dupiasta xD Reszta w porządku :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka i spódnica<3
    Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czytam teraz Agatę Christie <3
    świetna stylizacja. Zazdro spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  25. "Zbrodnia i Kara" to jedna z najlepszych lektur, wiersze też są one, tylko tego "nad Niemnem" bardzo Ci współczuję, dla mnie nie do przebrnięcia!
    Stylizacja mnie się bardzo podoba! Zazdroszczę Ci tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie dopasowana sukienka!
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  27. Szacun za miłość do crystalsów :D moja pierwsza lovka eva, najlepszy koncert na selectorze !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, jak dobrze, że moje przygody z j.polskim już się skończyły :D Chociaż szczerze przyznam, że "Zbrodnia i kara" była jedną z ciekawszych lektur :)
    Stylizacja bardzo ładna :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, wszystko dobrze do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się, nawet bardzo :D
    Ja powinnam przygotowywać się do matury, ale no, widać co robię XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny zestaw, szara spódnica świetnie tu wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń