2015/04/11

We never change, do we?

Wczoraj musiał mi się ściągnąć jakiś syf na przeglądarkę, bo dzisiaj po otworzeniu firefox'a wszędzie wyskakują mi jakieś chamskie reklamy od "Discount Bomb Ads" i wszystko co robię nie pomaga. Nawet Adwcleaner... Jeśli ktoś wie jak się tego pozbyć to będę wdzięczny za info, bo zwariuję zaraz!

Sweter - Mr. | Cardigan z szalikiem - Strike A Pose | Spodnie - Rio | Koszula - Cheap Monday | Buty - Callie's Picks | Torba - Chanel Decor | Czapka - Bonjour Bizou

Wiem, że jest ciepło i w ogóle, ale podłapałem wczoraj jakiś taki zimowy klimat xd
PS.: Dzięki za pomoc wczoraj, nie skorzystałem na razie z żadnego z pomysłów, ale będę wiedział co robić na przyszłość i chyba mi trochę lepiej dzisiaj!



42 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja <3 Na zimę idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie torba byłoby idealnie. :_: Jak dla mnie nienaturalnie wygląda. :) A ja mam adblocka i 0 reklam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cardigan z SaP mi się podoba i tak żałuje, że go nie mam. Co do stylizacji to jest bardzo fajna. Lubie takie w zimowym klimacie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cardigan jest świetny. Dobrze dobrane dodatki. Idealna stylka na zimowy dzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, super wystylizowany cardigan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdź, czy w rozszerzeniach nic nie ma. Stylizacja świetna! Na dzisiejsze 20 stopnie jednak za ciepła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak miałam, ale na wszystkich przeglądarkach i informatyk jakiś specjalny program mi na lapka wgrał i nie ma reklam ;) Stylizacja świetna! Może tylko troszkę odbiega od wiosny hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się tym razem. Sweter jest słabo wykonany i okropnie wisi. Następna, proszę :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedawno miałem niechcianego wirusa, ale udało mi się go usunąć. Wystarczyło odinstalować nieznany program, który został został zainstalowany bez mojego pozwolenia (można rozpoznać program po dacie instalacji). Aby usunąć program, trzeba wejść na Panel sterowania, następnie Programy i na końcu Programy i funkcje. Nie wiem, czy w twoim przypadku to będzie działać.

    Outfit jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się, ten sweter moim zdaniem jest okropny :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest idealna na zimę! Sweter świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Anią, sweter jest okropny :c Ale stylka mi się nawet podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nawet mnie przekonała xD
    Kiedyś miałam podobny problem, też nic nie pomagało, ale zainstalowałam przeglądarkę od nowa i do tej pory reklam nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna, świetnie wykorzystane buty, tak idealnie pasują do szalika. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o reklamy - spróbuj odinstalować przeglądarkę i zainstalować ponownie, a jeśli to nic nie da - spróbuj z inną przeglądarką. Jeśli na dwóch różnych przeglądarkach nadal będą pojawiać się reklamy, to może przeskanuj komputer i usuń wszystkie wirusy. A poza tym możesz też próbować z innymi wtyczkami blokującymi.

      Usuń
    2. Sposób, który wyżej podał Piotrek również może pomóc. Wejdź w programy w panelu sterowania, a potem sprawdź, czy na liście nie ma żadnego podejrzanego programu.

      Usuń
  15. Mnie się strasznie podoba, lubię ten sweter. c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, szary sweter wygląda super:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo mi się podoba, super jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z reklamami miałem problem, pomogło odinstalowanie programu w "programy i funkcje" w panelu sterowania :D
    Stylizacja, no nie wiem, nie za bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja się podpiszę pod odinstalowaniem przeglądarki. a i bardzo się cieszę, że u ciebie już lepiej :>
    stylka cudowna, ale chyba już kiedyś zrobiłeś podobną

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wyczyściłam wszystko CCleaner i było okej, miałam podobny problem.

    OdpowiedzUsuń
  21. I w tym momencie żałuję, że nie kupiłam tego swetra sap. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z programów mam CCleaner <: Bardzo ładna stylizacja, pierwszy raz widzę dobre wykorzystania tego swetra. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się ten sweter
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  24. super, w podobnym stylu do poprzedniej. od początku jestem zakochany w tym swetrze z sap i nadal mi się bardzo podoba
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  25. to ja mam jakies holdpage, którego za cholerę normalnym programem do oczyszczania kompa sie nie pozbede :')
    super stylka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, uwielbiam takie sety! A na reklamy to polecam AdBlock ew. Panel sterowania>Dodaj lub usuń programy i tam zobacz czy nie ma jakiś dziwnych programów czy cos ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Ci chyba nie pomogę, nie jestem dobrym informatykiem :D.
    Stylka ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  28. jeżeli chodzi o te reklamy wyskakujące, to opcje mogą być dwie- albo to jakieś rozszerzenie w przeglądarce, albo program zainstalowany na komputerze ;) jeżeli nie możesz go znaleźć, by odninstalować, za pomoca panelu streowania, polecam program typu ccleaner.
    no a co do stylki, to bardzo fajna, podoba mi się ten cardigan z sap.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie też się ściągnął ostatnio jakiś syf . Okey, reklamy które da się zamknąć zniosę, ale nie takie które przekierowują mnie na inne strony. Może skorzystam z tego co inni pisali.
    Podoba mi się ta stylizacja, sweter też :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie sie nie podoba :( to chyba przez buty i torebkę

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam się na informatyce, niestety. Ale mam podobny problem, niestety.
    Stylizacja jest piękna, ale ta torebka jest moim zdaniem odrobinę niepotrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Another warmy perfect outfit :D
    And I do like the bag you used!!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, podoba mi się!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  34. Sam nie wiem, mam mieszane uczucia, chyba wymieniłbym buty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Glowa do gory chlopie!
    Z kompem nie pomozemy, ale jakos to ogarniesz xd
    Heneda stylowy kloszard. Boski outfit!

    OdpowiedzUsuń