2015/04/01

Oh, I could drown without you

Oglądaliście "Incepcję"? Ja zacząłem już kiedyś, jak była w telewizji, ale tego dnia byłem padnięty i wiem, że zasnąłem jakoś na początku. Mam taką tendencję, że nie lubię oglądać filmów, które już kiedyś zacząłem i nie skończyłem, więc dopiero teraz się przemogłem i obejrzałem w całości. Jak dla mnie wow. W dodatku muzyka Hansa Zimmera, można chcieć czegoś więcej?

Sukienka - Rio + Fallen Angel | Kopertówka - Archive | Obcasy - Callie's Picks | Bransoletka - PPQ Of Mayfair | Okulary - Apres Ski

Kiecka upolowana kilka dni temu w apartamencie jednej z użytkowniczek. Leżała sobie w lofcie taka samotna, za jedyne 49 sd. Nie mogłem długo czekać i już wczoraj zrobiłem z nią stylizację. Co sądzicie?



32 komentarze:

  1. Oglądałam Incepcję i również mi się spodobał ten film :) Stylizacja bardzo mi się podoba, nie mam uwag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo spodobała =)

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie oglądałyśmy, ale skoro ma takie dobre opinie, to się pewnej skusimy, zwł. że gra tam Leo, a my go lubimy.
    Stylka bardzo fajna, jak zwykle uważamy, iż może ciut lepiej byłoby bez oksów, ale one z kolei robią z stylki, taki futurystyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest ciekawa, ale stylizacja nie do końca mi się podoba. Filmu nie oglądałam, ale chyba się skuszę dla samej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mi się bardzo podoba, może oprócz okularów, jakoś nie za bardzo mi przypadły ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również podobnie jeżeli chodzi o incepcję, bo zaczęłam oglądać w nocy i przerwałam, bo mi się bardzo chciało spać, ale wiem, że warto jest w końcu dokończyć, bo film genialny.
    a jeżeli chodzi o kieckę, to jest fajna, ale muszę ci powiedzieć, że trochę przepłaciłeś, bo nieraz widuję ją w granicach 20/30 sd :p
    stylizacja bardzo mi się podoba, nietypowe połączenia, może i taka odrobinę futurystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous outfit and amazing movie!! :D
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  8. Praktycznie nie oglądam filmów, więc się nie wypowiem.
    Stylizacja ciekawa, mam wrażenie, że nie w twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam,ale ja ogólnie mało co oglądam :) a stylka super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna fajna ale zdejmij okulary xd

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka i świetna stylizacja, okulary jak najbardziej pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! :D Bardzo podoba mi się dobranie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka super, ale stylka jakaś taka, hmm no ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wygląda ta sukienka. Stylizacja podoba mi się!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chce taką kieckę :C
    Superowa stylizacja :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam. Bardzo mi sie film podobał, podobnie jak stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca stylizacja, jednak nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  18. c u d o
    drażnią mnie okulary, ale reszta to perfekcja!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja piękna! Świetne połączenie dwóch sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna :) Uwielbiam takie kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, świetna sukienka! Pierwszy raz ją widzę. Świetna stylizacja!
    Dla mnie "Incepcja" to porażka, ale filmy Nolana w ogóle do mnie nie przemawiają. Takie trochę pseudo mądre. DiCaprio miał wiele innych milion razy lepszych kreacji: choćby te u Scorsese: "Infiltracja", "Wilk z Wall Street"

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja i sukienka, Henia przypomina mi teraz modelkę z wybiegu wanga ss15, jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary brzydkie, ale całość bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam film, ale jakoś nie za bardzo przypadł mi do gustu, po prostu nie moje klimaty. Stylizacja bardzo mi się podoba, klasyczna czarna elegancja z innymi wstawkami, do tego świetnie dobrałeś dodatki, mega.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie Incepcja bardzo rozczarowała, przed obejrzeniem słyszałam tyle dobrych opinii na temat tego filmu, że spodziewałam się czegoś naprawdę "wow" - a okazało się, że film jest przeciętny, nic odkrywczego.
    Piękna stylizacja! Sukienka jest boska, a do tego świetnie dobrałeś dodatki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś na angielskim wyszła jakaś gadka o filmach i pani nam powiedziała, że musimy obejrzeć "Incepcję", bo on taki confusing i nie wiadomo o co chodzi xd Tak się złożyło, że kilka dni po tym leciał w telewizji, więc obejrzałam. :D
    Stylka świetna, okulary dobrane idealnie do tej sukienki, która zresztą jest całkiem interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa stylka. Jeśli chodzi o film, to nie oglądałem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Geniusz. :0 A okulary dobrane perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. okularki dziwne, ale kieca i stylka same w sobie ładne, i to bardzo!
    filmu nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń