2013/07/04

Obecnie, nieobecna



<<OBECNIE NIEOBECNA>>

5.07.2013 - 12.07.2013


Niestety od 5 do 12 mnie nie będzie. Władze powierzę Julii. Postaram wam to się jakoś zrekompensować, Adam powiedział, że będzie się starał codziennie dawać lookbook'i. Dlatego mam dla was dziś też drugą stylizacje nie jest najnowsza ale lubię czasem do niej wracać. Mam nadzieję, że się podoba.



Czapka- B. Bizou
Bluza- WOTW
Szorty- Decades
Torba- Rio
Bransoletka- Le
Zakolanówki- B. Bizou
Buty 1- Archve
Buty 2- Fallen Angel


Zapraszam do komentowania.
Przypominam o loterii.



Kulturyści na teledysku obleśni, ale piosenka sama w sobie fajna.

Fuj facet w body.

Pozdrawiam emipaula.

4 komentarze:

  1. Jak ja kocham tę piosenkę, chociaż teledysk jest naprawdę szalony...


    Stylizacja ładna, ale podobała mi się bardziej wersja bez skarpet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJA LYKKE LI ! ODDAWAJ ! STYLIZACJA W NORMIE (y)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te buty ! ! ! I tyle mi wystarczy ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń