2013/07/04

Lookbook Inspired

Mamy lato, sporo wolnego czasu, dlatego w tym okresie nie będę się ograniczać tylko do niedziel, postaram się wstawiać posty częściej. Dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę isnpiracji lookbook'owych :D

Znów urzekł mnie minimalizm. Autorka dzisiejszego stroju jest Amerykanką i postawiła na prosty, letni set. Bluzka jest prześwitująca, a torebka zupełnie przezroczysta- z plastiku. Nietrudno więc zauważyć, że mamy tu do czynienia z trendem tego lata- transparentnością. Oprócz tego bohaterka dzisiejszego posta założyła również modne ostatnio spodenki z wysokim stanem, do tego dobrała złotą biżuterię. 
W mojej wersji również stawiam na przezroczystość, jednak w ciemnym wydaniu. Przeważa kolor czarny, dobrałem srebrne dodatki pasujące do aplikacji na bluzce. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Marki stardollowych ubrań:
Bluzka- Nelly.com
Spodenki- Decades
Kopertówka- D&G
Obcasy- Voile
Bransoletka- Windows On The World
Okulary- LE

4 komentarze: