2013/07/08

METAMORFOZY





METAMORFOZY TWARZY :





alfieralphie : Ma cudowny kolor skóry i kolor oczu, dlatego włosy pofarbowane zostały na kolor śliwkowy również makijaż zrobiłam w tym kolorze z użyciem pudrowego różu, na koniec na górną powiekę nałożyłam czarną kredkę aby pogrubić rzęsy. Delikatnie przypudrowałam policzki aby nadać naturalnego wyglądu.


kicia1912 :  Jej kolor skóry jest bardzo ciemny, dlatego postanowiłam, że użyję jasnych kolorów. Warto bawić się kolorami bo efekt jest rewelacyjny. 


Bella12655 :  Niestety nie miałam dużego pola do popisu, ponieważ owa uczestniczka nie posiada dużej ilości przyborów do makijażu. Ale to nie oznacza,że nic się nie da zrobić. Makijaż jak widać jest w kolorze różowym, we wewnętrznym oku użyłam jasnego cienia a na zewnętrznej powiece ciemniejszego aby powiększyć oko. 


NieOosiagalna : Kolor bordowy - jest na tyle wyrazisty, że rzuci się każdemu w oczy ale żeby nie było monotonnie użyłam jeszcze granatowego eyelinera i tak powstał właśnie dosyć intensywny make-up. 


Madzia78443Blue : Tutaj przykład znowu się powiela, nie miałam przyborów do makijażu,
z których mogłoby powstać coś oryginalnego dlatego czarny, szary i biały jest dosyć popularnym połączeniem i bardzo często spotykanym ale jeśli wykona się go dobrze, wychodzi ładny efekt. Na koniec mocny akcent ust- czerwona szminka.


MissKristen909 : Przecież jest teraz lato, musiałam postawić na intensywne kolory takie jak żółty i czerwony. Szał barw i mocne zaakcentowanie eyelinerem to jest to!



Zozoleq: Czerwone usta, kocie oczy , wyostrzone kości policzkowe, gęste rzęsy - seksownie                            i z pazurem idealnie na imprezę. 











Który makijaż podoba się wam najbardziej?


Pozdrawiam Juliex15




5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  2. Mam ulubione. Pod względem metamorfozy ;)
    1.NieOosiagalna
    2.MissKristen909
    i alfieralphie
    3.kicia1912
    i Zozoleq

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już 3 godziny męczę się z tym mejkapem żeby go zrobić na moim pyszczku, cudownie wyszło dzięki :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze 1,2,,4 i 6 :) Robisz świetne make-upy :)

    OdpowiedzUsuń