2013/07/08

Lookbook Inspired

Wczoraj nie mogłem napisać, natomiast dodaję posta dzisiaj. Mam dla Was strój bloggerki z Hiszpanii. Uwielbiam połączenie jeansu (koszula) ze skórą (czarna spódnica). Hiszpanka zabawiła się też wzorami, coby nie było nudno, połączyła więc czarno-białe paski na torebce z azteckimi wzorami na koturnach. Skromna bransoletka i czarne okrągłe okulary są dopełnieniem całości.

Ja postanowiłem urozmaicić stylizację intensywnym kolorem, stąd żółte okulary, paznokcie i wzór na koturnach. Rozkloszowana spódnica w mojej wersji jest o wiele krótsza, a na koszuli bez rękawów nie ma pęka. Postawiłem też na ciemną, skórzaną bransoletkę, zamiast niewidocznej, beżowej. 

Marki stardollowych ubrań:
Koszula- Icarly
Spódnica- YH
Torba- Pix + Antidote
Koturny- Original Future
Okulary- Riviera
Bransoletka- Rio

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, tylko okulary mają zły kształt wiem , że pasują do butów ale nie przepadam za nich (przypominają mi oczy muchy XD)

    OdpowiedzUsuń