2013/07/24

Foxy Oversized Shirt

Jestem tak szczęśliwa, że ta bluzka wróciła do starplazy!!! Czekałam na nią chyba jakieś pół roku i już miałam za nią zapłacić 45sd, a tu proszę za 10sd ;D Od razu musiałam z nią zrobić stylizację.
Nie jestem pewna co do butków no ale je zostawiłam.



Bandana  RIO
Okulary  No name
Top  OTTO
Bluzka  B. Bizou
Szorty  It Girls
Torba  It Girls
Buty Evil Panda



A i jeszcze takie pytanko...
Widzieliście w jakimś sklepie ładne rozkloszowane spódniczki?  Obeszłam już Stary Browar, Maltę i Plazę, a nie znalazłam nic oprócz jednej z Hilfigera ;( Proszę pomóżcie!

6 komentarzy:

  1. Nie lubię tej bluzki :(

    Poza tym nawet nieźle ;P

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że też jesteś z Poznania :D
    Trudno mi coś powiedzieć o spódnicach dawno nie byłam na zakupach.

    Stylizacja w miarę przeciętna ale ładna, taka młodzieżowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja całkiem fajna, mimo, ze nie przepadam za ta bluzka

    co do spódniczki to polecam sklep internetowy Cocktail Shock;) /aja97

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń