2013/07/22

METAMORFOZY

Metamorfozy Twarzy





aja67: Ten makijaż jest bardziej kolorowy, orzeźwiłam twarz nieco w porównaniu do wcześniejszego makijażu. Użyłam tylko trzech cieni : żółtego, jasnego zielonego i ciemnego.   



 emipaula: Oczy po lewej stronie wydają się skośne, przez kreski eyelinerem nie wygląda to dobrze, dlatego w moim makijażu użyłam tylko czarnej kredki wokół oka, dzięki białej kresce w wewnętrznym kąciku, oko wydaje się większe.




coure096: Wcześniej doll miała za wysoko brwi, wyglądała jakby była zdziwiona, policzki za mocno przypudrowane a cienie na powiekach były w jednym kolorze. W moim makijażu nie zabrakło ani tym razem kolorów. Wybrałam morskie odcienie: błękit, szmaragd, turkus.





SoniaBlade: Makijaż ''po'' jest dziewczęcy i delikatny, usta i policzki są w  kolorze pudrowego różu, oczy pomalowane są bordowym i różowym cieniem, dolne oko jest zaakcentowane pastelowym fioletem. Myślę, że efekt wyszedł ciekawy, bez szpetnych rysy twarzy.







superstar128: Makijaż ''przed'' był bardzo ładny, ale postanowiłam go dopracować i nieco zmienić. Wprowadziłam więcej kolorów w moim jest bordowy, różowy i brązowy





Weronikao99: . Wiem , że Weronika kocha ciemne kolory, dlatego do jej makijażu użyłam ciemnego fioletowego i granatu, ponieważ nadają oczom głębi, idealnie pasują do jej koloru oczu.






 Zeszyteres: tutaj widać, bardzo wyraźnie największą zmianę w moich kandydatkach, z początku niedopracowany makijaż oczu, policzki zbyt różowe do karnacji, włosy zbyt żółte, brwi pomimo kształtu były zbyt wysoko usadzone, dlatego zniżyłam je nieco bliżej oczu, zmieniłam fryzurę na bardziej dziewczęcą. Co do makijażu, oczy są pomalowane od najciemniejszego do najjaśniejszego cienia a nie jak wcześniej. Usta w malinowym odcieniu, a policzka delikatnie zaakcentowane.





Podajcie swoje faworytki, której metamorfoza Wam się najbardziej podoba ?



Pozdrawiam Juliex15






9 komentarzy:

  1. Każda PO ale przed tez jest OK ;),

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia i pierwsza metamorfoza są chyba najbardziej korzystne. U SoniaBlade zmieniłabym rozmieszczenie ust, oczu i brwi bo są za bardzo w kupie. Popracowałabym jedynie nad używaniem różu i bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej emipaula, bo to taka super dupera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz emipaula wygląda jakby była zdziwiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza 6 pięknie :D

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba najbardziej metamorfoza mojej doll, reszta też na wielki +. Jedynie przedostatnia niezbyt korzystna
    aja97

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, dziękuję ;>

    coure096

    OdpowiedzUsuń