2013/07/26

Lookbook Inspired

Dodaję posta dość późno, więc nie obraźcie się jeśli pojawią się drobne błędy z mojej strony, jutro wszystko poprawię. Przygotowałem strój pewnej Niemki, który urzekł mnie prostotą oraz dużą ilością czerni i złota. A czerń + złoto= Idealne połączenie. Do czarnej koszuli bez rękawów dobrała szorty tego samego koloru i beżową kurtkę. Dodatki to pikowana torba ze złotymi akcentami, czarne koturny, kocie okulary, naszyjnik i sporo biżuterii na ręku. 

Moja wersja nieco różni się od pierwowzoru. Beżową kurtkę zmieniłem na złoto-czarną. Koszula w mojej wersji jest transparentna i wpuszczona w spodnie. Zrezygnowałem z koturnów na rzecz szpilek ze złotymi zdobieniami. Zamiast prostokątnej torby postawiłem na kwadratową pełną złotych elementów, ale nie pikowaną. Założyłem kocie okulary i bransoletkę w odcieniu kurtki. Darowałem sobie zegarek i naszyjnik. I jak?

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- Rio
Koszula- Young Hollywood
Szorty- Decades
Stanik- Basics
Torba- PPQ
Obcasy- Young Hollywood
Bransoletka- DVF
Okulary- LE

9 komentarzy:

  1. Genialnie *-* okulary, torba i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. @Magda
    To co piszesz jest żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  3. omujjesssu, mogli by takie koturny dać jako darmówkę, ewentualnie do Starplazy wrzucić ;o

    jak zwykle, odbiegłeś od stylizacji rzeczywistej, znowu podoba mi sie Twoja opcja :D

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dziewczyna ma świetne buty :) Twoja stylizacja bardzo fajna ^_^

    OdpowiedzUsuń