2013/07/28

Lookbook Inspired

Powoli zasypiam, ale postanowiłem, że dodam jeszcze posta. Dzisiaj wyhaczyłem strój Meksykanki. Jest prosty, uliczny, elegancki, ale też luźny. Podoba mi się połączenie kraciastej koszuli z białymi, asymetrycznymi spodenkami. Duża, czarna torba, czubate szpilki i okulary przeciwsłoneczne to może już oklepane dodatki, ale nadal klasyczne i świetnie tu pasują. Oprócz tego twórczyni stroju dodała sporo pierścionków i biały zegarek.

Kraciasta koszula w moim wydaniu jest turkusowo-granatowa, do niej dobrałem czarne szorty z wysokim stanem (asymetrycznych na stardoll niestety nie ma :( ). Nie zrezygnowałem z czarnych spiczastych szpilek i okularów, które w mojej wersji wiszą na koszuli. Dobrałem biały zegarek. Aby nie było nudno postanowiłem dać białą torbę, pasującą kolorystycznie do drobiazgu na ręce. Nie zdecydowałem się jednak na pierścionki.

Koszula- No Name
Szorty- Decades
Torba- PPQ 
Zegarek- Rio
Okulary- LE
Szpilki- Chanel + Windows On The World


PS. To już setny post na blogu. Nieźle się rozkręcamy :D

6 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie trochę ta biała torba :D Daje kontrast w sumie, ale nie wiem co o niej myśleć :D

    Ogólnie fajnie :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie <3. Oo dużo postow <33

    OdpowiedzUsuń
  3. @SS91
    Normalnie dałbym zapewne czarną torbę, ale w LB Inspired lubię sobie poeksperymentować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że masz inspiracje a jeszcze fajniej, że nie kopiujesz ich na pałe tylko eksperymentujesz! Stylizacja stardoll'owa bardziej przypadła mi do gustu c:

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że masz inspiracje a jeszcze fajniej, że nie kopiujesz ich na pałe tylko eksperymentujesz! Stylizacja stardoll'owa bardziej przypadła mi do gustu c:

    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te białe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń