2013/07/05

Lookbook Inspired

Cześć, Magda mnie prosiła, więc wywiązuję się z obietnicy. Jak wiadomo nie ma jej, a nie chciała by na blogu były pustki, dlatego przygotowałem dla Was nową stylizację z prowadzonego przeze mnie działu.

Dziś mam dla Was strój bloggerki z Węgier. Stylizacja jest zdecydowanie uliczna, połączenie elegancji z luzem jest naprawdę genialne! Spiczaste szpilki z panterkowym printem idealnie komponują się z rozdartymi na całej długości jeansami. Biała koszula z podwiniętymi rękawami została wsadzona w spodnie, co nadaje stylizacji jeszcze większego charakteru. Dodatki w postaci prostokątnej kopertówki, ciekawych kolczyków, neonowych okularów i zegarka są strzałem w dziesiątkę!

Moja wersja jest bardziej stonowana, jeansy są przetarte tylko na kolanach, neonowe okulary zastąpiłem czarnymi, "kocimi", zamiast zegarka na ręku lalki widnieje złota bransoletka, a kolczyki są mniej skomplikowane. Zmieniłem jeszcze jeden dość istotny detal, koszula w mojej stylizacji jest beżowa, nie biała. Co sądzicie?

Nie śpimy, komentujemy :)

Marki stardollowych ubrań:
Koszula- Bonjour Bizou
Jeansy- Denim & Supply Ralph Lauren
Kopertówka- DVF
Obcasy- Rio
Bransoletka- DVF
Pasek- Decades
Okulary- Chanel
Kolczyki- Rio

5 komentarzy: