2013/07/04

Arhive w zastosowaniu #1

Nowy czwartkowy dział. Jestem podekscytowana i ciekawa jak i czy spodoba się Wam ten temat oraz stylizację. Co tydzień będę wybierała 2 ubrania lub dodatki z arhive, które wydają mi się najciekawsze; z nimi będę robić stylizacje.
Tak więc... na pierwszy ogień pójdą 2 pary spodni.

(13sd)                                        (15sd)















Stylizacja łączy ze sobą elegancję i zabawę. Szczerze mówiąc męczyłam się z tą stylizacją, wiedziałam, że nie mogę używać wielu kolorów i wzorów. Postawiłam więc na kolory które pojawiają się na spodniach.


Wianek - J. P. Gaultier
Okulary - Beastly
Żakiet - It Girls
Bluzka - Arhive
Spodnie - Arhive
Torebka - No Name, Chanel, Bizou
Buty - Bizou




























Nie jestem pewna czy ta stylizacja spodoba się Wam. Jak dla mnie jest dośc śmiała.

Okulary - J. P. Gaultier
Naszyjnik - Bizou
Top - Rio
Spodnie - Arhive
Torebka - Decades
Kurtka - Chanel
Buty - Bizou, Fallen Angel

3 komentarze: