2013/07/21

Lookbook Inspired

Magda mnie molestuje, że mam dodać posta :'(
Ok, dziś też prosto, ale jak już pisałem sporo razy, uwielbiam minimalizm. Strój wykonała Polka, widziałem już wiele jej outfitów i wszystkie były proste, ale nadal ciekawe i po prostu urzekające. Lubi bawić się kolorami. Dzisiejszy jej set to oryginalna czarno-biała kiecka z neonowym żółtym pasem na brzuchu, do tego właśnie elementu dobrała neonową torebkę na pasku, oprócz tego założyła czarne, klasyczne szpilki ze szpicem, złoty naszyjnik i drobne kolczyki.

Moja wersja bardziej stonowana i klasyczna, żółć postanowiłem zamienić na złoto. Dlatego pasek łączący dwie części sukienki jest złoty, torebka również, elegancki naszyjnik, kolczyki wkręty (przerobione graficznie :D) i oczywiście klasyczne szpilki Chanel, które uwielbiam. Co sądzicie? 

Marki stardollowych ubrań:
Sukienka- Original Future + Lanvin Paris + Voile
Torba- MSW 12
Obcasy- Chanel
Naszyjnik- Nelly.com
Kolczyki- LE

Ps. Madziu kocham Cię nad życie!  Że dałaś mi pisać na tak wspaniałym blogu :*~to pisała Magda
Magda ogar, co :*?

7 komentarzy: