2013/07/17

Lookbook Inspired

Przedstawię dzisiaj strój pewnej Brazylijki. Połączenie złota z czernią, elegancji z rock'owym stylem. Jest to oczywiście stylizacja w stylu glam rock. Autorka dzisiejszego stroju idealnie połączyła skórzaną kurtkę z nietuzinkowymi legginsami, bluzką ze złotym nadrukiem, czarnymi botkami, wielką kopertówką z ćwiekami i dużą ilością biżuterii. Uwielbiam takie sety.

Moja wersja to połączenie czerni i srebra. Zdecydowałem się na ramoneskę Chanel ze srebrnymi ćwiekami, dodałem top z cekinami oraz czarne, gładkie legginsy. Zamiast botków są wysokie, połyskujące obcasy, kopertówka ma zupełnie inny krój i nie jest wyćwiekowana. Jedyny niezmienny element to multum bransoletek. Co sądzicie?

Marki stardoll'owych ubrań:
Ramoneska- Chanel
Bluzka- Supertrash Girls
Legginsy- Miss Sixty
Kopertówka- Nelly.com
Obcasy- Evil Panda
Bransoletki- Rio + Evila Panda + Fallen Angel + Wild Candy

5 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu wersji roboczej już wiedziałam kto to będzie ^^. Świetna jest twoja stylizacja jak i jej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem, że czytasz wersję roboczą, Ty podglądaczu jeden ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Od teraz będę się bała pisać wersje robocze... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Od a do z cudoowna :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń