2013/07/19

Arhive w zastosowaniu

Przepraszam, że wstawiam ten post dopiero w pt o 1 w nocy, ale tak wyszło... Magdo nie bądź zła! :*

A więc zaczynamy cotygodniowy przegląd arhive. Dziś stylizacje z topem i sukienką/tuniką.



Wianek - J. P. Gaultier
Kokarda - Tingeling
Top - Arhive
Marynarka - Arhive
Torebka - Bizou
Pasek Apres Ski
Spódnica - Bizou
Buty - Perfect Day

Czarno biała stylizacja, elegancka i z "pazurem".




Kapelusz - Riviera
Okulary - HBW
Naszyjnik - Arhive
Sukienka - Arhive
Torebka - Decades
Buty - Arhive

Śliczna, dziewczęca, letnia stylizacja. Cud, miód, malina. Jak dla mnie świetna.

Pierwsza rzecz tzn top świetnie sprawdza się przy wielu stylizacjach (nie tylko czarno białych).
Druga natomiast pasuje do minimalistycznych stylizacji.
Obydwie rzeczy naprawdę polecam kopić, moim zdaniem są świetne!



I tak kończy się cotygodniowy przegląd arhive... na moim zegarku 1:31... idę spać. Dobranoc. :)

6 komentarzy:

  1. Top kupiłam już dość dawno, ale co so sukienki, to mnie przekonałaś i chyba ją kupię. Bardziej jednak, podoba mi się 1 stylizacja ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylizacji pozbyłbym się tej wstążki (?) na szyi, a tak to ładnie.

    A druga stylizacja jest boska *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne obie mi się podobają, ale 2 lepsza ;)

    PS. Dałaś w czwartek o 1 w nocy więc jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły Ci te stylizacje. Bardzo podoba mi się zastosowanie tej tuniki, nie sądiłam, że może wyjść z nią tak fajna stylizacja :)
    lady166

    OdpowiedzUsuń