2013/07/29

Lookbook Inspired

Nie roztopiliście się jeszcze c:? Bo mi bardzo blisko do takiego stanu. Na szczęście mam kochany wentylator, który jest strasznie pomocny w tak upalne dni.

Postanowiłem pokazać Wam dzisiaj strój Szwedki, którego bazą jest biała sukienka w delikatne kwiatuszki. Autorka stroju postawiła na dość mocne dodatki- czarną, skórzaną ramoneskę, wysokie obcasy od Campbella, prostokątną kopertówkę ze złotymi wykończeniami, pierścionek w kształcie krzyża i przeciwsłoneczne okulary. 

Moja wersja jest zupełnie inna, właściwie tylko sukienka jest niemalże identyczna. Ja postawiłem na bardzo subtelne dodatki. I tak- ciemną kurtkę zastąpiłem różowym żakietem, wysokie i masywne obcasy zamieniłem na delikatne różowe szpilki, kopertówka w mojej wersji jest biała w kwiatowe wzory. Założyłem okulary przeciwsłoneczne, ale z białymi oprawkami we wzór kwiatków (idealnie pasują do sukienki).
Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Sukienka- Archive
Żakiet- Killah
Torebka- Pretty n' Love
Obcasy- Je T'aime Pretty In Pink
Okulary- PPQ

5 komentarzy:

  1. Podobnie ale kolory nie te same xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie za słodko, ale fajnie :)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie ale zmien kłaki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobna ze wszystkiego jest ta sukienka :D
    A na zdjeciu zakochalam sie w tej stylizacji ^^ Genilane buty czarne i kurtka ahh *-*

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te buty , których użyłeś do stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń