2013/07/20

Lookbook Inspired

Dzisiaj przedstawię dość prosty set, ale minimalizm urzeka mnie chyba najbardziej. Może później dodam coś jeszcze, bo Magda mi na gg żyć nie daje (podła :c). Strój wykonała Szwedka- biały sweter, jeansowe szorty, kapelusz z dużym rondem, ogromne kolczyki, bransoletka i buty na płaskim obcasie. Lubię takie połączenia (dzisiaj opis jakiś średni, nie mam chyba weny do pisania :)).

Moja wersja jest ciemniejsza, sweter zastąpiłem czarną, obszerną koszulą, dobrałem sportowy biustonosz zakrywający ten podstawowy, szorty, botki ze złotymi aplikacjami, pasek, masywne złote kolczyki LE, bransoletkę i obowiązkowo czarny kapelusz. Enjoy :)

Marki stardollowych ubrań:
Koszula- It Girls
Stanik-Fallen Angel
Szorty-Denim & Supply Ralph Lauren
Botki- Nelly.com
Kolczyki- LE
Kapelusz- Killah
Bransoletka- DVF
Pasek- Special Offer

4 komentarze: