2013/07/15

Lookbook Inspired

Nie było mnie jakiś czas, a wszystko za sprawą nieznośnego lookbooka, który od 2 dni (chyba) nie działał. Teraz jest wszystko w porządku i mam dla Was kolejny post z serii.

Dziś zdecydowałem się na militarną stylizację. Autorką realnej wersji jest Białorusinka. Świetnie połączyła kurtkę moro z krótkim topem z napisami, z czarnymi szortami i wysokimi platformami z dużymi sprzączkami. Całość uzupełniła modnym ostatnio złotym łańcuchem i sporą ilością biżuterii.

Nie mogłem zaszaleć w mojej wersji, więc różnice są niewielkie. 

Marki stardoll'owych ubrań:
Kurtka- Philosophy
Top- Archive
Spodenki- LE
Bransoletki- 2x Disel + 2x Rio
Koturny- Bonjour Bizou
Kolia- LE

7 komentarzy:

  1. Bosko.

    btw. na Białorusi jest internet O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. @Julia

    A kto powiedział, że wszystko ma być identycznie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie JÓLS nie czepiaj się xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że nie chcesz wszystkiego robić identycznie, tylko tym razem pasowałaby też kurtka moro :D Ale oczywiście do Twojej wersji stylizacji nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń