2013/07/22

Lookbook Inspired

Dzisiaj wyszperałem dla Was stylizację Australijki (która jak Australijka nie wygląda :)). Zakochałem się w jej secie od początku. Ogromny granatowy płaszcz, zgniłożółta bluzka, biała i wycięta z przodu spódnica łączą się wprost idealnie! Warto wspomnieć o uroczych i eleganckich dodatkach- kocie okulary, przezroczysta, plastikowa kopertówka, złoty naszyjnik i bielutkie sandałki na obcasie. Niby proste połączenie, a wyszło naprawdę fantastycznie.

Muszę przyznać, że ze swojej wersji też jestem zadowolony. Biel zamieniłem na odcień mięty. Dlatego w moim secie widnieją czubate szpilki, mini i przezroczysta kopertówka właśnie w tym kolorze. Koloru góry nie zmieniałem, jedynie krój i odcień się różnią- w mojej wersji jest to cytrynowa bluzka z kołnierzykiem. Nie mogłem zapomnieć o granatowym, ogromnym palcie, które jest chyba elementem głównym stroju. Oprócz tego dodałem złotą kolię i świetne kocie okulary ze złotymi aplikacjami. 
PS. Może spostrzegwacze osoby zauważyły, że Heneda ma okulary na sobie i jedne trzyma w torbie. No cóż, przezorny zawsze ubezpieczony! A co jeśli jedne się stłuką c:?

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- It Girls
Podszewka- Nelly.com
Top (sukienka)- Bonjour Bizou
Spódnica- DVF
Szpilki- Rio
Kopertówka- Hot Buys Weekly
Kolia- LE
Okulary- LE

6 komentarzy:

  1. Ładnie ale zmieniłabym kolor spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsza stardoll'owa wersja, płaszcz jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie chociaż zdecydowanie lepiej byłoby z białą spódniczką ;)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo super . Ale sadzę, że bardziej pasowalaby spodnica z archive za 140 sm xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przeróżne możliwości dobrania akcesoriów i ubrań do tej stylizacji, nie czepiajcie się tak. Stylizacja bardzo mi się podoba, spódnica miętowa i buty pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam że lepiej pasowałaby tu biała spódniczka :) Ale granatowy płaszcz jest genialny ^_^

    OdpowiedzUsuń