2014/12/31

Purple Rain



30 komentarzy:

  1. Aż pomyślałem o Dark Horse, jak zobaczyłem tytuł XD
    Stylizacja boska ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Sukienka sama w sobie juz jest strojna i wydawaloby sie, ze dodatki sa niepotrzebne, a tu prosze! Wyszlo iscie krolewsko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Taka elegancka. Przypomina mi jakąś królową XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3 Wyglądasz jak prawdziwa królowa :)) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się zakochałam <3 Kocham kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, taka... królewska! Bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita. Ta biżuteria z sukienka robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ;* Sukienka i dodatki do niej dobrane wyglądają fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam, na prawdę zjawiskowa! po prostu piękna :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna, moje pierwsze skojarzenie było z Bizancjum, może przez ten fiolet, drugie to wybieg D&G

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, świetne wykorzystanie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, a ja byłam pewna, że do tak ozdobnej sukienki nie można dodać już innych ozdób, a tutaj proszę! Dodałaś i cała stylizacja jest dopełniona i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje skojarzenie z tytułem to nie dark horse tylko Prince. :o
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycasz za każdym razem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, naprawdę niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! I ten tytuł. Uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie, biżuteria wspaniale dopełnia stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, biżuteria idealnie się wpasowała :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowna! :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealna! Widać, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń