2014/12/04

1285



20 komentarzy:

  1. Ciekawa, ale mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, strasznie podoba mi się kolorystyka. Świetne wykorzystanie futra i tych dość trudnych butów. Plus za makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwi nie takie, ale stylizacja to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle zachwycająco! ta transparentna sukienka wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pasa w dół jestem na nie, chociaż ta spódnica/sukienka mnie intryguje :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy mieszane uczucia. W polowie super, w polowie troche tandetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica z butami nie podoba mi się. Reszta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podoba! Misz-masz wszystkiego i to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się niestety nie podoba to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana do butów, reszta jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła rewelacyjnie. Spódnica jest świetna,a w połączeniu z tymi butami i futrem wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie te buty nie prezentują się dobrze z tą spódnicą :/ Reszta bardzo ładna, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz mówiłam ze sie zakochałam ^^ a buty pasują super, polaczone z przezroczysta spodnica sa sexy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna,tylko brwi rażą :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, niezwykłe połączenie ubrań. Bardzo mi się podoba!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to, brakowało mi Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń