2014/12/07

Tesla

- top Archive - spódnica Rio - biustonosz It Girls - buty Callie's Picks - torebka MSW - pasek Callie's Picks - łańcuszek In The Middle Books (?) - kapelusz Alice + Olivia - 

Poniżej znajduje się tekst zawierający same żale, więc osoby, chcące uniknąć dramy, proszę, aby nie czytały. (musiałam ponarzekać)
Stardoll poważnie mnie znudził, pomysłu na Kluchę także nie mam. Toteż błyskotliwie nie jest i pewnie nie będzie, jak na razie (o ile w ogóle znajdę chwilę na radosne przebieranki, bo zajmują mi one niekiedy niepokojącą ilość czasu). Przykro mi, że tak zaniedbałam swój internetowy obowiązek, ale naprawdę wstydzę się wstawiać coś co jest poniżej poziomu, który wydaje mi się, że zwykłam prezentować. Na ten moment przy robieniu stylizacji popadam z jednej skrajności w drugą; albo jest ciemno jak na stypie, albo naćkane niczym u trzylatki na malowankach. Chyba wyczerpałam pomysły.

14 komentarzy:

  1. Myślałem o Tobie ostatnio i już byłem pewien, że powiedziałaś stardoll pa pa, więc ten post niezmiernie mnie ucieszył c: Też lubię sobie ponarzekać, więc te wywody w poście zupełnie rozumiem. Ja na brak weny staram się robić stylizacje z czymś, czego jeszcze nigdy nie użyłem, wtedy jest większa szansa, że nie wyjdzie mi coś podobnego do czegoś, co już zrobiłem. Jak to brzmi xd

    Stylka mi się podoba, w Twojej konwencji, brakowało mi tego na blogu. Top i spódnica wyglądają nieziemsko, dodatki fajnie uzupełniają całość. Udzielaj się częściej i niech wena Cię nie opuszcza :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dało się zauważyć Twoją nieobecność, ale dobrze, że starasz się zostać :) Stylizacja bardzo pomysłowa (jak zwykle) i równe bardzo mi sie podoba [jak (chyba) zwykle] ;) Weny i chęci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz, jak bardzo ucieszył mnie ten post. :) Ja też często narzekam, a swoje żale mam ochotę wylewać w każdym poście ze stylką, ale potem kasuję cały tekst, bo stwierdzam, że przecież nikogo to nie interesuje. Sama jednak lubię czasem coś takiego poczytać.
    Stylizacja jest cuudowna, czekałam na powrót twoich oryginalnych outfitów.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, jak mi brakowało twoich niebanalnych stylizacji! Wiesz, chyba większość z nas, która jeszcze gra przechodziła taką chwilową niechęć do stardoll. Nawet sama obecnie coś takiego mam i całkowicie ciebie rozumiem...

    Bardzo fajna! podoba mi się ta bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale Cię rozumiem :)
    Stylizacja świetna, zupełnie w a Twoim stylu, wena jest, widać to po stylizacjach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...Narzekasz XD Stylizacja bardzo ładna :) Każdy musi ponarzekać, a sprawy stardollowe to idealny powód :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylka, wcale nie jest przeslodzona!
    Rozumiemy, jak to jest. U nas troche inaczej tym razem; mamy tak malo czasu na sd, ze nasza dzialalnosc na tej stronie ogranicza sie do komentowania tego bloga. Logujemy sie tylko na sd co kilka dni i ew. cos kupujemy. Efekt? Sporo nowych ciuchow, ktorych nie pamietamy. Fajnie szmatki, rzadkie robienie stylek - wena okey. Szkoda, ze czlowiek ledwo zyje i nie ma sil na robienie czegokolwiek... Czekamy na swieta, Ty tez dasz rade! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja,niczego nie brakuje c:

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakowało mi Twoich oryginalnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że coś dodałaś! Stylizacja fajna, dobrze dobrane dodatki :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja mimo iż nie w moim stylu, to fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak spódnica z topem to fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, ta stylizacja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń