2014/12/14

Maybe I need a little company

Wiem, że to stylizacja z butami, których wcale tu nie widać, ale błagam, te skarpety w połączeniu ze złotymi szpilkami to jakieś nieporozumienie, nigdy więcej >.<

Kurtka - Nelly.com | Sweter - Lanvin Paris | Koszula - Cheap Monday + It Girls | Spodnie - Nelly.com | Szaliki - Miss Sixty + Ralph Lauren Denim & Supply | Torebka - Chanel | Czapka - Mawi London | Botki - Nelly.com | Skarpety - Hot Hot Buys | Okulary - Chanel

Oczy odmawiają mi już posłuszeństwa. Idę spać, dziękuję za uwagę. Teraz powinno być już z górki z tym challenge'em ^^


23 komentarze:

  1. Strasznie dużo wszystkiego, druga wersja bardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne:) dzięki że zasloniłeś te szpile bo na nie patrzeć nie mogłam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za dużo. Sweterek zmieniłabym na jednolity.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba, że jest tak dużo rzeczy, stylka wydaje się wtedy taka cieplutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów stylizacja utrzymana w podobnej kolorystyce, ale to nie szkodzi, wręcz przeciwnie, bardziej kojarzy się z zimą i świętami.
    Genialnie sobie poradziłeś, kto powiedział, że nie możesz ich zakryć? Miałeś je w jakiś sposób wykorzystać, no i wykorzystałeś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to za dużo się tutaj dzieje :/ Ograniczyłbym się do jednego szalika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę za dużo się dzieje na górze stylizacji, ale ogólnie nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie stylizacja jest dość złożona, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, a poza tym wszystko do siebie tak świetnie pasuje. Genialne wykorzystanie jednej z czapek z Mawi, przekonałeś mnie do nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na zakrycie tych butów! Choć stylizacja jest obszerna mi się podoba :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie moze troche za duzo na raz, ale mi i tak sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakrycie butów akurat mi nie przeszkadza, jak dla mnie było bardzo dobrym pomysłem. Całość wygląda cudnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima to w końcu zima, także 'napchanie' wybaczam. A co się butów tyczy, zawsze można poudawać, że to tylko czerwone skarpetki..

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah genialny pomysł z tymi butami.:> sa chyba gorsze od spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dużo się dzieje,lepsza druga wersja.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba troche przesadzacie, wcale nie dzieje sie za duzo. Nam sie bardzo podoba, wyszedl taki fajny, cieply i zimowy look. Czasami tyle warstw to za duzo, ale tym razem - czadowo! No i te czerwone dodatki... Tak bardzo swiatecznie. Wzbudasz w nas zal, ze nie mamy kiedy zrobic zimowej stylki. Moze ruszymy jakos od piatku :<
    Czemu Ty nie chodzisz spac? XD

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak świetnie poradziłeś sobie z tymi butami/skarpetami.

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylka! może trochę schowane te buty, ale rozumiem :P mega mi się podoba całość ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń