2014/12/15

Don't go out much at all, I've never been the type to call

Szaleństwo, te spodnie są takie dziwne. Z jednej strony mi się podobają, z drugiej są takie kiczowate. So confused. Najgorzej było dobrać do nich pierwszą rzecz, po założeniu płaszcza już poszło z górki. Hymm, sporo kolorowych elementów, ale uznałem, że bez nich będzie tak nuudno. Co sądzicie?

Płaszcz - Pet a Porter | Podszewka - Original Future | Koszula - Special Offer | Sweter - Moschino | Jeansy - Hot Hot Buys | Obcasy - Pals | Torebka - The JetSet | Okulary - Chanel

Mam jutro dwugodzinny test z matmy, na którym będą wyrażenia wymierne i niewymierne, funkcja homograficzna i zadania na czas drogę i prędkość (chyba, bo nie jestem pewien jak to wszystko się nazywa, nic nie umiem i tak...) + sprawdzian z niemieckiego, help >.< Musieliście to wiedzieć xd


23 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Przez wasze stylizacje zakupię te spodnie pod koniec grudnia, kiedy wszystkie okienka będą otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! :) Nogi wydają się być trochę krótkie xd
    Jezu, współczuję Ci z tą matmą :')

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna! taka kolorowa i wesoła, a do tego uwielbiam ten płaszczyk, super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :) Taka pozytywna, aż zaczęłam zastanawiać sie nad tymi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche żal byloby mi kupic te spodnie, na szczescie wygrałam je na CS i mam je za darmo, łooo.
    Stylka bardzo fajna, podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dobrałeś elementy do tych spodni, podoba mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że postawiłeś na kolorowe elementy :) Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, kolorowe elementy to było dobre rozwiązanie. :) Ja też mam mieszane uczucia jeśli chodzi o spodnie.
    Co do matmy - nie martw się, ja niedługo mam kolokwium z granic i pochodnych funkcji, a jak dojdą całki to dopiero będzie ciekawie. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, tez chcialysmy polaczyc te spodnie z ta torebka :<
    Nam sie podoba, moze dalybysmy zakryte buty, ale o fajne na sd trudno. Co do hb - uroczy w tandetny sposob :d
    O boze, wspolczujemy. Jutro mamy test z fizyki (nie wiemy, o czym byl dzial) i chyba z matmy (wolne zarty!), a bd w domu po 18 xD A zanim sie zbierzemy to nam zejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. za to ja mam probne maturki na mily poczatek swiat <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest świetna, każdy poszczególny element pasuje do błyskotek na spodniach, cudne połączenia.
    Ja mam przed świętami miliard kartkówek/sprawdzianów - nie ogarniam tego, że nauczycielom chce się to wszystko sprawdzać w święta, lol. xD Powodzenia na matmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna,spodnie mi się podobają (pomimo kiczu). :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła,chociaż spodnie w ogóle mi się nie podobają, lepsze byłyby gdyby kamienie były mniejsze lub wcale by ich nie było :P.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja + łączę się w bólu :')

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam jutro sprawdzian z niemieckiego >.< Świetna styka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie, gdyby nie te ozdoby byłyby genialne. Stylizacja pozytywna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło widziane przeze mnie byłyby żółte szpilki, poza tym super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne uczucia co do tych spodni, takie jak Ty.
    Stylizacja jest świetna! Nie wyglądają kiczowato c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ale spodni dalej nie kupię

    OdpowiedzUsuń