2014/12/07

Piggy Blonde, Piggy Blonde, you're no Iggy, you're no Bond

Nienawidzę wstawać późno, wtedy czuję jak bardzo zmarnowałem ten czas, kiedy spałem >.< A dzisiaj spałem do 14 (niepotrzebnie skusiłem się na obejrzenie "Musimy porozmawiać o Kevinie" na tablecie jak już miałem kłaść się spać :s). Nie dość, że boli mnie głowa, to jeszcze nie skończyłem sprzątać, nie zrobiłem lekcji i właściwie zupełnie nic nie zrobiłem poza wpakowaniem w siebie obiadu u dziadków, ugh. Najgorzej na świecie. Co do stylizacji, to zrobiłem ją przed chwilą, chociaż na to też nie za bardzo mam czas, ale challenge tego wymaga, a czas tak szybko ucieka (chlip chlip)... Nie jestem pewien, czy wygląda to tak jak chciałem, żeby wyglądało, ale chyba nic więcej z tą kiecką nie zrobię xd

Sukienka - Hot Hot Buys | Kapelusz - Riviera | Kopertówka - Dolce & Gabbana | Obcasy - Zuhair Murad | Bransoletka - Callie's Picks + Elle | Okulary - Chanel



21 komentarzy:

  1. Pierwszy komentarz wygrałam życie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyżej to nie ja...
      Co do stylizacji, to kiecka jest dosc kłopotliwa i sama od jakiegoś czasu się z nią męczę i nic :| Ale taki minimalizm w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  2. Wyszło bardzo fajnie, ja nie kupiłam tej kiecki, bo nie mam na nią pomysłu, ty ją świetnie wykorzystałeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to uczucie :O dzisiaj wstając po 15(!) dokładnie tak samo pomyślałam, co mnie dobiło- tyle czasu zmarnowanego... w moim przypadku powodem spania do późna była chęć obejrzenia 2 części władcy pierścieni >.<

    jej, bardzo mi się podoba ta stylizacja! muszę nazbierać szybko na te genialne buty puki są jeszcze dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest strasznie minimalistycznie, jednakże to nie sprawia, że jest źle. Jak dla mnie jest pięknie ♥
    Ja wstałam o 9, ale tyle czasu zmarnowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. @Heneda & @B.E.A.T.K.A
    Znam ten ból... Zwłaszcza, jeśli chodzi o długie siedzenie w nocy.

    Świetnie dobrana sukienka do butów ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uu czyli nie tylko ja tak późno wstaję :') Myślałem, że jestem na coś chory bo potrafię w weekend wstać nawet o 16 XD
    Stylizacja ładna, ale nie jestem pewien co do doboru dodatków :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylka. Buty nas do konca nie przekonaly, ale kapelusz dodaje mnostwo elegancji calej reszcie :) Kiecki nie kupilysmy, nie do konca podoba nam sie wysokosc, na ktorej sa falbanki. My spimy do 10 i zawsze w niedziele czas nam tak leci, ze do lekcji siadamy o 16... Dzis nie ruszalysmy ksiazek, bo swietowalysmy urodziny. Oczywiscie dzien jest za krotki i jeszcze nie spimy, ale chyba zaraz bedziemy sie klasc, bo jutro 2 spr. Zapomnialysmy haha 8) A potem rano odczuwamy bol z serii 'dlaczego szkola jest na 8 rano'? To takie smutne, ze czlowiek jest cale zycie zabiegany...

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kieca to jedyne co kupilam z kalendarza :) ja spalam do 12;30 ale ostatnio wcale nie sypiam w tygodniu wiec mi to na dobre wyjdzie. a i stylka cudna;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Ja nie byłam przekoanana do tej sukienki, ale udowodniłeś że można z nią zrobić coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna,dałabym jakąś narzutkę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekonałam się dzięki Tobie do tych butów! Prześliczna stylizacja!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą sukienkę. Podoba mi się jej połączenie z butami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardzo podoba, jest klasycznie, świetnie dobrałeś dodatki do sukienki. Buty dobrane wręcz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć skromna, muszę przyznać, że ma w sobie "to coś"!
    Cierpię na inny problem, albowiem zarywam nocki i odrabiam zadania, by potem wstać o 6. Nigdy nie wybierajcie gimnazjum katolickiego, cisną jak cholera, i nie masz czasu żyć. Ile ja bym dała, żeby tak wszystko rzucić i pospać do 14!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosto, lecz ładnie :3
    JA nie znam tego uczucia, bo najpóźniej budzę się o 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty bardzo ładnie wyglądają z sukienka :)

    OdpowiedzUsuń