2014/12/13

Love is in the air


sukienka- hhb, pasek- dvf, buty- callies picks, torebka-jestset

22 komentarze:

  1. Hm... Srednio nam sie podoba, postawilybysmy raczej na cienszy paseczek i dodatki, bo sukienka sama w sobie jest juz bardzo ozdobna.
    Szkoda, ze taka droga xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja prosta, uważam, ze torebka za bardzo nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mi się nie podoba, reszta ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, torebka wszystko psuje :<. Ogólnie ,,ciężka'' sukienka :D

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba, dzięki dodatkom nadałaś sukience takiego "miejskiego" klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno wykorzystać tę sukienkę, tutaj nie pasuje mi torebka, reszta jak dla mnie na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrezygnowałabym z tych ciężkich dodatków i przede wszystkim z sukni z subcouture. Okulary i buty jak najbardziej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się niestety..

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm.. Mi się podoba, taka trochę "orientalna" stylizacja wyszła :D Tylko kopertówkę bym zmienił :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko poza torbą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Romantycznie, nawet na torebce. :D Nie jestem przekonana do okularów i tak grubego paska, ale ogólnie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba, czarne elementy dają ciekawy efekt. Ja chyba nie potrafiłabym stworzyć stylizacji z tą sukienką, a Tobie świetnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, torebka to przełamuje c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw boho, naprawdę mnie urzekł <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podoba mi sie ta kiecka, ale
    dodatki dobrze do niej dobrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebkę bym wymieniła, ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka sama w sobie jest pełna elementów, także dla mnie torebka zbędna :) Stylizacja bardzo ładna!
    otyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Kopertówka do wymiany, ale sam pomysł na połączenie tych okularów z sukienką bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie,lepiej by było bez czarnego.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie torebka, ze względu na jej wykonanie jest okropna :x chociaż jak tak dłużej patrzę na tą stylkę, to wkupiła się w moje łaski, bo pasuje tak jakoś do całości (i do opisu XD). nie no, bardzo ładna w sumie, i nieszablonowa, bo większość dodałaby do tej sukienki jakieś słitaśne dodatki w jej odcieniach. fajnie!

    OdpowiedzUsuń