2014/12/17

Horn of Plenty



22 komentarze:

  1. Ale mega pomysł :o Świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy mi się z lady gagą C;
    taka pokazowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita twarz i jeszcze jaka wykorzystana ta sukienka. To jest prze genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta mnie przerażają, rozumiem jaki chciałaś uzyskać efekt, ale jak dla mnie są odrobinę za duże. Stylka za to cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz identyczna jak z pokazu! Mistrzowsko całość wygląda <3 McQueen to chyba Twoja wielka inspiracja, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. Usta są przerażające :D
    Pomysł na stylizację- fenomen. Ekstrawagancja na całego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na sukienkę, jednak całość średnio mi się podoba:)
    Ta twarz, taka oryginalna, świetna♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiscie podobnie, ale takie usta to nie nasz styl :D
    Choc stylka super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekałem aż coś takiego dodasz! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna,idealna c:

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz, a szczególnie usta są okropne, ale stylizacja bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na sukienki, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaał, robi wrażenie :D i ta twarz! chyba nie dało się lepiej odwzorować modelki z pokazów mcqueena

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takiego stylu, nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń