2014/12/28

Wyniki świątecznej loterii, loterii cotygodniowej oraz nagrody na kolejny tydzień etc.

Zastanawiałem się, czy rozbić ten post na dwa oddzielne, żeby nie było chaotycznie, ale tak też będzie oki, chyba (?). Może zacznę od rozdania gwiazdkowych nagród dla naszych stałych komentatorów. Zobaczcie co kryło się w danych paczkach:
Dla przypomnienia podam, co kto wylosował:
1 - nikiwi2468
2 - DivaMia4Ever 
(wybrałaś zajęty numerek, więc musiałem przydzielić Ci ten, który został)
3 - krzysio100
4 - palinkaa1997
5 - MajkaStar1999
6 - MadmoiaselleOla
7 - B.E.A.T.K.A.
8 - Weronikao99
9 - kotek717
10 - ManiakPupili
11 - jaka-gwiazdka
12 - miss_miley_van
13 - misswiolet123
14 - ojtyja
15 - CzarnaGotka
16 - czekoladka333
17 - -SWEET-GIRL-22
18 - aleksandra0308
19 - Uplooad

Nagrody rzeczowe będą powoli wystawiane dla Was, niektórzy będą musieli troszkę poczekać, bo nie wszystko zmieści się naraz w bazarze. Jeśli chodzi o nagrody pieniężne to proszę o zarezerwowanie czegoś o danej kwocie na konto Heneda :)

Okej, przejdźmy teraz do wyników cotygodniowej loterii i spraw listy. Z przyjemnością mogę ogłosić, że na listę trafiają 3 nowe osoby: klaudialigenza, lewa0702 oraz jarus55. Od przyszłego tygodnia będą brani pod uwagę podczas losowania nagród dla osób z list. Sporą szansę na dostanie się na listę mają punkkoko, Nejtl i Szarlotstar, może już niedługo tam trafią :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka - nikiwi2468
Spódnica - jaka-gwiazdka
Body - palinkaa1997
Torebka - MajkaStar1999
Apaszka -DivaMia4Ever

Nagrody będą czekać na Was w bazarku, kiedy tylko będę w stanie je wystawić (to zależy od tego jak szybko zostaną wykupione świąteczne nagrody :p)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje lewa0702, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

27 komentarzy:

  1. Długo się zbierałam, ale zaczynam komentować =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, ale mamy farta! Ta torebka jest super, dzięki :D
    Gratulujemy innym (tak Piotrek, Tobie tez!). Z nowych rzeczy urzekly nas buty i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrodę, w tym tygodniu się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Głupi ma zawsze szczęście" aktualnie to powiedzenie idealnie do mnie pasuje. Dziękuję za spódnicę i body, gratuluję wszystkim pozostałym. Zgłaszam się, nie mam nic, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie! Nic nie mam, z wszystkiego się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucky me... :D Dzięki wielkie.
    Podobają mi się buty i szal.
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Szkoda, że nie wybrałam 17 :P
    Zgłaszam się, najbardziej mnie interesuje szal :)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jej jakaś koszula. W sumie to już widzę z nią stylkę :3 Dzięki i gratuluję wszystkim :)
    Zgłaszam się, muszę mieć ten t-shirt xD
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, ale mam już ten sweter. Może da się jakoś go wymienić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałem Ci płaszcz Chanel z WL, który jest w cenie tego sweterka. Mam nadzieję, że taki zamiennik odpowiada :D?

      Usuń
  10. Dzięki. :D Zgłaszam się, nie mam nic z powyższych rzeczy. Bardzo podoba mi się sweter (?) i kopertówka. c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, dziękuję! Marzyłam o tych czaszkach! ;o
    Tym razem nie zgłaszam się do losowania, niczego z niego nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje <3 No i zgłaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O boże, dziękuję! Stardollarów potrzebuję teraz prawie jak tlenu, więc dzięki za uratowanie mojej sytuacji finansowej. Z loterii nie mam nic, ale najbardziej mimo wszystko zależy mi na szalu. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo i gratuluję innym! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku dziękuję bardzo! Zupełnie się nie spodziewałam tej nagrody. :o
    Gratuluję pozostałym. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje bardzo! Gratuluję innym!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo :* miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  18. super *-* dziękuję! no i gratuluję pozostałym, zazdroszczę tartanowej spódnicy i tej pięknej, kolorowej koszuli :D
    w tym tyg również się zgłaszam, nie mam żadnej z rzeczy, a szczególnie zależy mi na butach <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za kopertówkę, jest świetna! Gratuluję!
    Zgłaszam się, zależy mi na t-shircie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za top i gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, ale ze mnie gapa:c Nie zauważyłam, że numerek był już zajęty.
    Dziękuję za apaszkę i kurtkę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe nagrody. Gratuluję wszystkim :) Nie zgłaszam się, bo nie ma mnie na liście. (mam nadzieję, że to się niedługo zmieni) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje i zgłaszam się :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń