2014/12/24

Świąteczna loteria dla Najaktywniejszych Komentatorów

Nie dodaję ostatnio postów, bo jestem na święta u dziadka i korzystam z laptopa mamy - strasznie niewygodnie się tu pracuje, najnowszy paint jest jakiś dziwny i nie mogę ustawić optymalnej jasności ekranu, co strasznie mnie irytuje :s Udało mi się jednak przygotować dla Was loterię, do wygrania jest kasa, sporo ciuchów (LE, Chanel, Antidote, Young Hollywood, Gucci, DVF i inne...) i nieco akcesorii do domu z Limited Edition Decor. Wyglądają tak:
W tym roku nagrody nie są jednak takie pewnie, ukryte są w prezentach, wybieracie numerek, pod każdym kryje się inna nagroda. Nagród oczywiście starczy dla wszystkich osób z listy :)
Zgłoście się pod tym postem, napiszcie swój nick i numerek prezentu. Każdy numerek może być wybrany tylko raz. W loterii mogą wziąć udział jedynie osoby z listy.
W piątek pojawią się wyniki cotygodniowej loterii, podam też kto nowy dostał się na listę, bo z tego co wiem przybyło nam kilku komentatorów (a co najmniej jeden xd).

Chciałbym też życzyć wszystkim, nie tylko komentatorom, Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze i szczęśliwego Nowego Roku pełnego zmian na lepsze :)!


26 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Z loterii ubrań mam kurtkę Subcouture, kopertówka, sweter Chanel.
    Wybieram nr 9
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę nr 5
    Wesolych Świąt Tobie również :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oby mi się nie trafiło coś, co mam :p koszula marzenie, ale takiego szczęścia to ja nie mam XD
    numerek 7 wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zg się wybieram 13

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagrody :)
    Wybieram nr 18
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie no! To sie nazywa loteria :>
    Nam spodobal sie numer 18, bierzemy go!
    Dziekujemy za zyczenia, bardzo nam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nagrody!
    Wybieram nr 14 :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja chce jedynaczkę :*
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  9. 11
    jaka-gwiazdka
    mam cekinową sukienkę, pomaranczowe buty,kolorowa koszule, spodnice w krate, czarna kurtke, sweter z chanel. uff moze mi sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak bardzo bym chciała sd lub spódnicę ... może ślepy los mi na to pozwoli ? 4, przybywaj do mnie! :)
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam! Mam sweter z Chanel :)

      Usuń
  11. Dziękuję za życzonka i Tobie też życzę miło i radośnie spędzonych świąt :)
    Numer 19 poproszę :D
    Zgłaszam się
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę 16 :)
    Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę prezencik nr 10
    Zgłaszam się do loterii.
    Maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę o prezent numer 5:>
    Mam niebieską kurtkę z Subcouture.
    Wesołych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja poproszę 15. Mam swetro-sukienkę Chanel, kurtkę Gucci, kurtkę Subcouture, spódnicę w kratę. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, MadmoiaselleOla. Mam tylko cekinową sukienkę. Uśmiecha się do mnie numer 6. :)
    Wesołych świąt, duuużo radości i sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałbym nr 3!

    krzysio100 (ewentualna nagroda dla konta _-Chatte-_)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, mam cekinową sukienkę, sweter chanel, sukienkę w kratę i niebieską czaszkę. Wybieram numer 17 :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Chciałabym numerek 7 :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  20. Macie fajnie, zazdroszczę Wam niebieskiej koszuli! <3
    Życzę Wam powodzenia!! :D

    OdpowiedzUsuń