2014/12/17

Shelia


sukienka- hhb, buty- le, torebka- jetset, naszyjnik- bizou & antidote

20 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam te włosy :o Stylka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykorzystanie sukienki, buty wbrew pozorom pasują do stylizacji. Biżuteria ciekawie dopełnia cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ciekawy przypadek jest z tymi butami. Mimo, że pozornie nie pasują do całości, to jednak wszystko to wygląda razem świetnie, z jakimiś klasycznymi szpilami byłoby pewnie nudno. Super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba całość, a najbardziej połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby buty nie pasują, ale gdyby nie one byłoby tak nudno. Włosy świetne, chciałabym takie czarne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jest akcent kolorystyczny w postaci włosów i szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna,cudne włosy <3

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czemu, ale nie cierpię tej torebki, beznadziejnie zrobiona jest. jednakże całość stylizacji podoba mi się, dawno nie widzialam zestawienia złota z błękitem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty idealnie uzupełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, ale nie podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, ale torebka do wymiany. Zazdroszczę bucików, chciałabym takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak ja kocham gdy włosy do czegoś pasują w Twoich stylizacjach! Taki fajny mindfuck wtedy mam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze? Sukienka jest strasznie dziwna, ale dobralas takie dodatki i wlosy, ze wyszlo super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie poznałam Twojej doll w tych włosach, przyznam, że wygląda świetnie. Fajnie nawiązanie w dodatkach do fryzury. Ciekawa stylizacja :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty niby nie pasuję a jednak efekt końcowy jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą stylizacją przekonałaś mnie do nie sprzedawania włosów, perfekcyjnie uzupełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się połączenie beżu z błękitem. Świetnie wykorzystałaś tą sukienkę. Niby jest na bogato, ale nie jest tu wszystkiego za dużo.

    OdpowiedzUsuń