2014/12/18

La passion


top- hhb, spódnica & buty & piórko- mc queen (museum mile), torebka- le

19 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że ten top może tak świetnie wyglądać w połączeniu z tą sukienką (spódnicą). Jest cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna! nic dodać, nic ująć.
    ja to jak zwykle zaspalam na ta kolekcje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Top świetnie wygląda z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jasny fragment trochę mi nie pasuje, ale może się nie znam. Całość genialna, ten top jest jedną z ładniejszycj rzeczy w tegorocznym kalendarzu HHB :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Dodałabym jeszcze naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Świetne zestawienie bluzki ze spódnicą, opaska też świetnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO!
    Musimy kupic ten top, nieziemsko wyglada z krata *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą stylizację, piękna!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna,żałuję że nie kupiłam nic z tej kolekcji :/

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak świetnie wykorzystałaś ten top! Spódnica wygląda z nim super i podobają mi się dodatki c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie obroniłaś sukienkę i ten top. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespecjalnie przypadła mi do gustu ta sukienka, ale w zestawieniu z tym topem prezentuje się bardzo dobrze. Plus za piórko na głowie. :)

    OdpowiedzUsuń