2014/12/13

So now you know, you know it all, that I’ve been desperately alone

Aaale mi się zasiedziało. Niedobrze. Rano wpada po mnie mama i jedziemy do dziadka, już wiem, że się nie wyśpię :< Co do stylizacji - nie miałem pomysłu na ten sweterek, więc zrobiłem coś mega zwykłego i dodałem jakąś szaloną kopertówkę, która miała być takim elementem "wow" i przekonać Was, że stylizacja, też jest "wow". Czy wyszło? Nie wiem, ale już nie będę kombinować xd

Płaszcz - Film Theory | Podszewka - Mr. | Sweter - Hot Hot Buys | Koszula - Bonjour Bizou + Cheap Monday | Spodnie - Nelly.com | Botki - Nelly.com | Kopertówka - Rio | Skarpeciochy - Saint Laurent Paris | Okulary - Mr. | Kapelut - Ralph Lauren Denim & Supply

EDIT: O nie wierzę. Zrobiłem za dużego screen'a i teraz muszę robić stylkę i zapisywać od nowa, bo nie da mi to spokoju, tragedia życiowa. Najgorzej na świecie xd Za 20 minut wstawię wersję idealną... (Jest 1:52)
EDIT 2: Po przerzuceniu miliona stron w szafie i buszowaniu w setkach pokoi udało mi się znów sklecić ten outfit i zapisać tak jak być powinno, yay. Podziwiam, że mi się chciało. Idę spać, dobranoc xd (O 2:16)

Ta śpiewa o szczęściu, a mi się na płacz zbiera, czo ta Marina tworzy >.<?


21 komentarzy:

  1. świetna stylka! no jak dla mnie jest idealnie, a ten sweterek jest taki słit :P

    hahah, co za poświęcenie :D ja to sobie jakiś maratonik filmów zamierzam zrobić, w końcu weekend, można zaszaleć XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu się ślinię na to połączenie koszuli i swetra, piękna stylka!
    Podziwiam twoje samozaparcie (czy jakoś tak): ja bym nie umiała buszować w szafie, nawet jeśli moja ma tylko 60 stron, o drugiej nad ranem słuchając Mariny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Poświęcenie godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Najlepza stylka z tym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuć klimat świąt, brakuje tylko pierniczków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ale wow nie ma :c Tak czy siak podziwiam za poświęcenie, mi by się nie chciało xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :) Jeju, mnie by się nie chciało xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, a kopertówka pasuje idealnie. :o
    2:16, no nieźle, ja bym pewnie zasnęła przed komputerem. Z tą szafą to jest masakra, ja już kiedyś pisałam do administratorów, żeby zrobili wyszukiwarkę w apartamencie. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha podziwiam że ci się chciało,jest ładnie.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. No... Jest 'wow'! Stylka wcale nie jest taka bardzo oczywista, poza tym, jesli cos dobrze razem wyglada, pasuje do siebie, a calosc jest elegancka - to czemu nie? :D
    Podoba nam sie sposob, w jaki polaczyles botki, sweterek i plaszcz, jest super i swiatecznie!
    Wez... My tez sie zasiedzialysmy do 3, bo szukalysmy prezentu dla mamy na necie na swieta, na szczescie spalysmy do 11 xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylka! :D Kopertówka świetnie uzupełnia cały set :)
    Mi się tam Happy podoba, czekać na całego Owoca XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja, spodobało mi się połączenie sweterka z płaszczem. Ogółem cała stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :)Płaszcz świetnie współgra z bluzką♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza, mogę powiedzieć 'wow' :D
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ukrywam torebka mi tu nie pasuje ale cała reszta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie, stworzyłeś bardzo fajny zestaw. Podoba mi się torebka, dobór płaszcza, dodatki. Jest zwyczajnie, ale bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja mialam dzis tyle zrobic, a tu dupa!
    piekna stylka<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, świąteczna stylka :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń